Hvornår pakkede i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Trekløver(:

LilleChelle skriver:

Fødte 39+5  

Vi tog det hele som det kom, og var begge enige om at det nåede vi da sagtens når det var og det gjorde vi også Dejligt afslappende  

puha.. bliver helt stresset bare ved tanken  Må være dejligt at være så rolige og afslappet, for du har ret at selvfølgelig når man det da.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

K&S

malle23 skriver:

Hvor langt var i henne da i pakkede tasken til sygehuset?

Malle 

Jeg pakkede først tasken, da vandet gik (klokken 3 om natten) - jeg fødte også først ca. 24 timer efter (38+0)

Anmeld

12. juni 2013

Trekløver(:

Tak for alle svarene piger. 

Anmeld

12. juni 2013

LilleChelle

malle23 skriver:

puha.. bliver helt stresset bare ved tanken  Må være dejligt at være så rolige og afslappet, for du har ret at selvfølgelig når man det da.. 

Hehe :p Det smitter heldigvis af på både jeg og Mathias at Christian (Kæreste og far) er SÅÅÅÅ rolig og tager tingene som de kommer  

Men ja - der er stadig ting der kan stresse mig, bla. at vi ikke før d. 27. Maj vidste hvor Mathias skulle i daginstitution og om han overhovedet kom afsted til d. 17. Juni hvor vi havde ønsket. 

Anmeld

12. juni 2013

Juliekp

malle23 skriver:

Hvor langt var i henne da i pakkede tasken til sygehuset?

Malle 

Jeg pakkede tasken 38+2, dagen før jeg fødte

Anmeld

12. juni 2013

Trekløver(:

LilleChelle skriver:

Hehe :p Det smitter heldigvis af på både jeg og Mathias at Christian (Kæreste og far) er SÅÅÅÅ rolig og tager tingene som de kommer  

Men ja - der er stadig ting der kan stresse mig, bla. at vi ikke før d. 27. Maj vidste hvor Mathias skulle i daginstitution og om han overhovedet kom afsted til d. 17. Juni hvor vi havde ønsket. 

Har vist lidt at lære på det område. Min kæreste er også meget rolig og er god til at tage tingene, som de kommer. Desværre er jeg lidt svær at smitte tror jeg  

Det var også sent, at få afvide hvor han havde fået plads. Det er jo lige om lidt. Held og lykke med det det må være mærkeligt at sende sin lille guldklump i institution for første gang. 

Håber han og i bliver glade for stedet. 

Anmeld

12. juni 2013

LilleChelle

malle23 skriver:

Har vist lidt at lære på det område. Min kæreste er også meget rolig og er god til at tage tingene, som de kommer. Desværre er jeg lidt svær at smitte tror jeg  

Det var også sent, at få afvide hvor han havde fået plads. Det er jo lige om lidt. Held og lykke med det det må være mærkeligt at sende sin lille guldklump i institution for første gang. 

Håber han og i bliver glade for stedet. 

Hehe :p 
Ja, her smitter det faktisk ret godt af :p 

- Det bliver ganske forfærdeligt  
Men jeg er sikker på han bliver glad for det og jeg bliver glad for det i længden :p 

Anmeld

12. juni 2013

Chili

malle23 skriver:

Min kæreste synes også vi skal gøre det lige før termin, men vil skam ikke stå med veer og pakke taske, hvis hun skulle melde sin ankomst lidt før termin. 

Vil som dig også hellere være på den sikre side 

Det er altså også rarest... Tro mig, du har andet i hovedet når veerne først starter

Mine kom bare, bum! 2 min imellem og sådan fortsatte de ellers bare.. Der var ikke meget pause til at tænke

Anmeld

12. juni 2013

CarinaSB

Pakkede den imens jeg havde veer .. Så 12 timer før jeg fødte :)

Anmeld

12. juni 2013

Christina :-)

hehe jeg er 39+4 og tasken er slet ikk fremme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.