Åååååårgh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
4 svar
1 synes godt om
12. juni 2013

hautecouture

Ja undskyld på forhånd til alle jer, skønne, smukke, gravide og nybagte mødre for det er ikke jeres skyld ... Men jeg er f***** gal på jer 

.....

Ej, selvfølgelig er jeg ikke gal, jeg er bare skide misundelig - hvor ville jeg dog ønske det var mig der skulle have en bebs  ... Men, men, men som skrevet før, har VI besluttet at vi ikke vil gå igang med projekt lillebrøster før jeg har job - og ja, jeg er stadig ledig  Dét er jeg til gengæld vred over () Kan simpelthen ikke forstå at ingen vil have en superpædagog som mig (i al beskedenhed, hihi) ...

Galde og surt opstød - væn je til det der kommer mere hvis ikke snart jeg får et JOOOOB !!!

Men I skal sgu alligevel lige have en stor onsdags-krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Kløver

for at fu snart får job så i kan komme igang

Anmeld

12. juni 2013

hautecouture

Maja84 skriver:

for at fu snart får job så i kan komme igang

Hvor er du sød, mange tak

Anmeld

12. juni 2013

Aagaard

til dig!
Min krop SKRIGER også på en baby og jeg er bare misundelig på alle strut-maver!

Her er det dog det at min kæreste lige har fået konstateret psoreasis og psoreasisgigt og skal lære at leve med smerter hver dag og at vi gennem den næste tid skal have fundet ud af hvor meget det har taget af hans arbejdsevne(han er helt nyuddannet webdesigner), det er en svær kamel at sluge og jeg kan med mit hoved sagtens se at det bare passer rigtig dårligt nu - men min krop vil bare SÅ gerne!!!

Anmeld

14. juni 2013

hautecouture

Aagaard skriver:

til dig!
Min krop SKRIGER også på en baby og jeg er bare misundelig på alle strut-maver!

Her er det dog det at min kæreste lige har fået konstateret psoreasis og psoreasisgigt og skal lære at leve med smerter hver dag og at vi gennem den næste tid skal have fundet ud af hvor meget det har taget af hans arbejdsevne(han er helt nyuddannet webdesigner), det er en svær kamel at sluge og jeg kan med mit hoved sagtens se at det bare passer rigtig dårligt nu - men min krop vil bare SÅ gerne!!!

Uha, det var også en ordentlig mundfuld da  Håber på det bedste for ham/jer 

Åh ja, det er svært at tale sund fornuft til en baby-hungrende krop 

Håber på snarlig spire hos jer (og mig, hihi)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.