Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

DianaRJS

grinny skriver:

Der står bare at man kan se køn i 3d også, men ved ikke om det bliver for tidligt og hvor meget man får ud af 3d så tidligt

Altså vi fik 3D ved den ældste og blev hurtig enige om de ikke var pengene værd så tidligt, Da de stadig er meget små pg billederne nikke altid bliver lige gode. Men man kan også være heldig at det er hammer gode så tror lidt set er smag og behag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

grinny skriver:

Kan i anbefale et sted til at få lavet en kønsscanning på Sjælland? 

Synes der er så mange steder, og det er svært at finde rundt hvem der er gode og hvem der ikke er, og den billigste er jeg ikke altid den bedste og omvendt 

Hjælp tak 

Lille Københavner. Men det er i København, dog 5 min. gang fra Hovedbanegården. Det er et rigtig godt sted, og de er rigtig søde og dygtige. De laver dog ikke kønsscanninger før uge 17 (mener jeg det er) da de har ændret deres tilgang til det, efter snakken i medierne om aborter pga. køn. 

Der får man for få penge, en mappe med oplysninger, billeder og CD rom med billeder og små filmklip. 

Anmeld

12. juni 2013

grinny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Lille Københavner. Men det er i København, dog 5 min. gang fra Hovedbanegården. Det er et rigtig godt sted, og de er rigtig søde og dygtige. De laver dog ikke kønsscanninger før uge 17 (mener jeg det er) da de har ændret deres tilgang til det, efter snakken i medierne om aborter pga. køn. 

Der får man for få penge, en mappe med oplysninger, billeder og CD rom med billeder og små filmklip. 

De lyder gode, men vil helst ikke vente så lang tid  Hvis jeg kunne ville jeg vide det nu, haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.