Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan i anbefale et sted til at få lavet en kønsscanning på Sjælland?
Synes der er så mange steder, og det er svært at finde rundt hvem der er gode og hvem der ikke er, og den billigste er jeg ikke altid den bedste og omvendt
Hjælp tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan i anbefale et sted til at få lavet en kønsscanning på Sjælland? Synes der er så mange steder, og det er svært at finde rundt hvem der er gode og hvem der ikke er, og den billigste er jeg ikke altid den bedste og omvendt Hjælp tak
http://www.scanningsjordemoderen.dk/ hvis ikke i har for langt til kbh
DianaRJS skriver: http://www.scanningsjordemoderen.dk/ hvis ikke i har for langt til kbh
Bor i Nakskov, så der er langt til alt
grinny skriver: Bor i Nakskov, så der er langt til alt
haha ja okay men i hvert fald vi har brugt dem til begge mine drenge, og har også bestilt tid til tvillingerne, de ved hvad de laver, og er forholdsvis billige
DianaRJS skriver: haha ja okay men i hvert fald vi har brugt dem til begge mine drenge, og har også bestilt tid til tvillingerne, de ved hvad de laver, og er forholdsvis billige
Hvilken en valgte i så? 2d, 3d eller 4d?
grinny skriver: Hvilken en valgte i så? 2d, 3d eller 4d?
vi har valgt 2d når det har været kønsscanning og så har vi fået en 3d i uge 24
grinny skriver: Kan i anbefale et sted til at få lavet en kønsscanning på Sjælland? Synes der er så mange steder, og det er svært at finde rundt hvem der er gode og hvem der ikke er, og den billigste er jeg ikke altid den bedste og omvendt Hjælp tak
Vi har været til kønsscanning på ultralydklinikken for gravide og har været ovenud tilfreds
Her er deres hjemmeside:
www.babyscanning.dk
DianaRJS skriver: vi har valgt 2d når det har været kønsscanning og så har vi fået en 3d i uge 24
Der står bare at man kan se køn i 3d også, men ved ikke om det bliver for tidligt og hvor meget man får ud af 3d så tidligt
MissTas skriver: Vi har været til kønsscanning på ultralydklinikken for gravide og har været ovenud tilfreds Her er deres hjemmeside: www.babyscanning.dk
Mange tak Den vil jeg kigge på
grinny skriver: Der står bare at man kan se køn i 3d også, men ved ikke om det bliver for tidligt og hvor meget man får ud af 3d så tidligt
Altså vi fik 3D ved den ældste og blev hurtig enige om de ikke var pengene værd så tidligt, Da de stadig er meget små pg billederne nikke altid bliver lige gode. Men man kan også være heldig at det er hammer gode så tror lidt set er smag og behag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128