Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eksperimenterer med mere frugt. Jordbær koster 10 kr. Melonen skal lige rettes lidt til, og kommer til at koste 25 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Næste melon stykke bliver der taget anderledes ud så det bliver mere rundt (dette er lidt kantet) og så er jeg ikke helt tilfreds med skralden, den skal gøres lidt pænere i enderne. Men det er små-justeringer.
Næste bestilling klar til levering. Tager stadig imod bestillinger.
Vil lige vise at der nu også er en kurv til frugten. Den koster 75 kr, og kan hækles i mange forskellige farver.
Må hellere præcisere at det er kurven uden indhold der koster 75 kr.
LilleLivasMor skriver: Hold da op hvor er de flotte...Er selv ny i hækleriet, men ville så gerne lave "mad" til min datter... Er HELT vild med rugbrødsmadderne det er bare så fede... er det opskrifter du selv laver, eller er det nogle man kan få fingrene i?
Hold da op hvor er de flotte...Er selv ny i hækleriet, men ville så gerne lave "mad" til min datter... Er HELT vild med rugbrødsmadderne det er bare så fede... er det opskrifter du selv laver, eller er det nogle man kan få fingrene i?
Der er lidt forskelligt at finde på nettet, jeg googlede det. Prøv i første omgang at se om du kan finde noget der. Min opskrifter er det kun mig der forstår. Men har du brug for små tips, så skriv igen, hjælper gerne.
Lene Unik skriver: Der er lidt forskelligt at finde på nettet, jeg googlede det. Prøv i første omgang at se om du kan finde noget der. Min opskrifter er det kun mig der forstår. Men har du brug for små tips, så skriv igen, hjælper gerne.
LilleLivasMor skriver: Det kan godt være jeg vil benytte mig af
Det kan godt være jeg vil benytte mig af
Det gør du bare.
Jeg hiver lige denne gamle tråd frem igen. Frugt og mad kan nu bestilles direkte i webshoppen.
http://www.unik-kids.dk/shop/legetoej-49c1.html
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128