Hæklet frugt og rugbrødsmad - bestilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Lene Unik

Det blev en meget lang arbejdsdag - så det bliver først i morgen jeg får skrevet - beklager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Asta&Alfred

Lene Unik skriver:

Så har jeg fået hæklet lidt mere mad, og laver et nyt samlet indlæg. Jeg hækler gerne på bestilling, det kommer ikke i webshoppen, så betaling foregår ved bankoverførsel.

På nuværende tidspunkt er der udvalget på billedet, men har du ønsker, så forsøger jeg gerne at lave det. Jeg har også planlagt at lave en hæklet kurv hvor det kan være i.

Priserne er:

Frugt og grønt: 20 kr

Rugbrød med pålæg: 10 kr pr. del og 3 samlet for 25 kr. F.eks. koster en rugbrød med spegepølse 20 kr og en rugbrønd med leverpostej og agurk 25 kr. Tilbehøret kan kombineres som du vil.

Dertil kommer betaling af porto.

Hvor er det bare fint

Anmeld

13. juni 2013

tweety2060

Hold op det er flot!!!

Anmeld

13. juni 2013

Lene Unik

Ullaen skriver:

Jeg vil gerne bestille

2 af hver frugt/grønt dvs 12 stk i alt, hvis det er ok

Det er bestemt ok og det er noteret. Jeg kan ikke sige lige nu hvor hurtigt jeg kan have dem klar - jeg går i gang med at hækle, og vender tilbage i løbet af weekenden med et bud på hvor lang tid det tager. Så skriver jeg en personlig besked til dig, så vi kan aftale omkring betaling og levering.

Anmeld

13. juni 2013

Lene Unik

Janni. skriver:

Nej de gnasker ikke i hans legetøj, men de har en strid pels som sætter sig i næsten alt.

Nåh - på den måde. Er slet ikke vandt til dyr, så havde ikke lige overvejet det.

Anmeld

13. juni 2013

Lene Unik

heisamig skriver:

WAW.... Jeg vil faktisk også gerne bestille to af hver slags frugt og grønt... Hvis det kan lade sig gøre??

Det kan godt lade sig gøre og er noteret. Jeg kan ikke sige lige nu hvor hurtigt jeg kan have dem klar - jeg vender tilbage i løbet af weekenden med et bud på hvor lang tid det tager. Så skriver jeg en personlig besked til dig, så vi kan aftale omkring betaling og levering.

Anmeld

13. juni 2013

Lene Unik

Dot D skriver:

Du er bare så dygtig....

Det ser rigtigt godt ud

Tusind tak

Anmeld

13. juni 2013

Lene Unik

Loa skriver:

Det er super fint!!! Og god pris!!

Og vores hun rører altså ikke ved isabellas hæklede mad

Tusind tak. Ja, prisen er god - men det er helt på forsøgsbasis, og noget der i første omgang kun bliver solgt herinde, og jeg vil gerne give en god pris til jer. Så må jeg se hvad det kan udvikle sig til.

Anmeld

13. juni 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Hvor er det sejt gået!

en banan og spegepølse mad resten vælger du! 

Det aftaler vi, skriver en besked til dig i morgen.

Anmeld

13. juni 2013

Lene Unik

Asta&Alfred skriver:

Hvor er det bare fint

Tusind tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.