Fjerne tatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Anonym trådstarter

CeciliaGC skriver:

Hejsa

Jeg har et par veninder der går hos Undo-it. Selvfølgelig er det lidt dyrt, men af af mine veninder har fået en afdragsordning ved dem.

Jeg synes det er en super løsning, hvis man virkelig går og er ked af sin tatovering.

Nu skal jeg ikke gøre mig til professor, men det med at de ikke kan fjerne sorte farver passer ihvert fald ikke, fordi det skulle efter deres mening være den letteste farve at fjerne, og det kan jeg også se på min venindes tattoo på armen.

Jeg var med til min venindes første behandling, og fik en masse info omkring det. Men grøn og blå skulle være de sværeste farver at fjerne.

Den ene af mine veninder overvejede også bare at få lavet en cover-up, men så skulle den være større og mørkere end hendes nuværende tatovering, og det ville hun ikke have. Så hun får sin bleget også får hun lavet en ny ovenpå når den er bleget nok.

Håber det var lidt info der kunne hjælpe dig lidt på vej.

Lad os høre hvad du beslutter dig for.

Det lyder godt, der har jeg også fået lavet et tilbud igennem, som jeg går og overvejer. Men hvis de leverer gode resultater, er der nok ikke så meget at overveje. Hellere betale prisen, end at blive endnu mere ked af resultatet efterfølgende

De veninder, du nævner, hvordan så deres tatoveringer ud mellem behandlingerne? Jeg tænker, når de var helet op. Jeg overvejer, om jeg kan gå i gang nu, og så holde pause, hvis vi bliver gravide, inden behandlingerne er færdige. Eller om det er bedre at vente til en evt. graviditet er overstået.

Btw, hvor er det rart, at der ikke er kommet sure og belærende svar omkring det. Det frygtede jeg virkelig, hvilket er grunden til, at jeg valgte at skrive som anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Noneother

Jeg er i gang med at få fjernet en på slagelse hudplejeklinik.
Den blev grim pga. strækmærker efter .. ja. Min søn
Har lidt rødt og hvidt i den, men ellers er den sort.

Har indtil videre fået 2 gange laser. Skal regne med 6-8 stykker. Betaler 700kr. pr. gang. Første gang ½ pris, da de skal se hvordan man tager imod.

Jeg kan kun sige gør det. Det gør ondt. men ikke nær så ondt som jeg havde forestillet mig. Allerede efter 2 gange, er den meget væk.

men hold nu øje med hvem du får gjort det ved. ALLE må slå sig ned med en laser, og lave penge. Sørg for at dem du vælger har masser og masser af erfaring. Hende der fjerner min har 10+ års erfaring, og jeg tvivler ikke på at den er helt væk, når hun er færdig.

Derudover må du helst ikke tage sol en måned inden.

Anmeld

12. juni 2013

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jeg er i gang med at få fjernet en på slagelse hudplejeklinik.
Den blev grim pga. strækmærker efter .. ja. Min søn
Har lidt rødt og hvidt i den, men ellers er den sort.

Har indtil videre fået 2 gange laser. Skal regne med 6-8 stykker. Betaler 700kr. pr. gang. Første gang ½ pris, da de skal se hvordan man tager imod.

Jeg kan kun sige gør det. Det gør ondt. men ikke nær så ondt som jeg havde forestillet mig. Allerede efter 2 gange, er den meget væk.

men hold nu øje med hvem du får gjort det ved. ALLE må slå sig ned med en laser, og lave penge. Sørg for at dem du vælger har masser og masser af erfaring. Hende der fjerner min har 10+ års erfaring, og jeg tvivler ikke på at den er helt væk, når hun er færdig.

Derudover må du helst ikke tage sol en måned inden.

Tak, dejligt med en personlig beretning

Jeg tør næsten heller ikke søge andre, end de rigtig kendte, som fx undo it.

Når du skriver tage sol, vil du så uddybe - er det kun solarie?

Anmeld

12. juni 2013

Noneother

Anonym skriver:

Tak, dejligt med en personlig beretning

Jeg tør næsten heller ikke søge andre, end de rigtig kendte, som fx undo it.

Når du skriver tage sol, vil du så uddybe - er det kun solarie?

Alle former for sol er skidt inden. Ikke super skidt, for jeg havde taget sol en gang om ugen inden jeg startede, og det gjorde ikke noget. Bare sørg for ikke at være "sol-straffet", ala læderhud inden du tager derop. 

Og så må det ramte område ikke få sol en måned efter. Det gi´r næsten sig selv at sol på "brændsår" ikke er så fedt.

Anmeld

12. juni 2013

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Alle former for sol er skidt inden. Ikke super skidt, for jeg havde taget sol en gang om ugen inden jeg startede, og det gjorde ikke noget. Bare sørg for ikke at være "sol-straffet", ala læderhud inden du tager derop. 

Og så må det ramte område ikke få sol en måned efter. Det gi´r næsten sig selv at sol på "brændsår" ikke er så fedt.

Tak og tak for rådet. Så er det måske ikke lige henover sommeren, jeg skal starte, selvom jeg alligevel ikke kan tåle særlig meget sol

Anmeld

12. juni 2013

Noneother

Anonym skriver:

Tak og tak for rådet. Så er det måske ikke lige henover sommeren, jeg skal starte, selvom jeg alligevel ikke kan tåle særlig meget sol

Det er det nok ikke nej. Jeg var nede og få 2. gang for lige over en måned siden, og jeg har osse først tid igen d. 1. august, så jeg kan få noget ud ad sommeren. 

Du kan skrive privat hvis du vil vide, eller have billeder af noget. Jeg har dog kun af efter 1. og anden gang er helet. Næste gang må jeg lige tage af bagefter.. For det ser bare sygt skidt ud. Men det ser fint ud når først det heler 

Anmeld

13. juni 2013

CeciliaGC

Anonym skriver:

Det lyder godt, der har jeg også fået lavet et tilbud igennem, som jeg går og overvejer. Men hvis de leverer gode resultater, er der nok ikke så meget at overveje. Hellere betale prisen, end at blive endnu mere ked af resultatet efterfølgende

De veninder, du nævner, hvordan så deres tatoveringer ud mellem behandlingerne? Jeg tænker, når de var helet op. Jeg overvejer, om jeg kan gå i gang nu, og så holde pause, hvis vi bliver gravide, inden behandlingerne er færdige. Eller om det er bedre at vente til en evt. graviditet er overstået.

Btw, hvor er det rart, at der ikke er kommet sure og belærende svar omkring det. Det frygtede jeg virkelig, hvilket er grunden til, at jeg valgte at skrive som anonym

Hej igen.

Jeg kunne aldrig drømme om at kritisere nogen fordi de vil have fjernet deres tatovering. Der er jo forskellige årsager til det.

Lige efter deres behandling blev det naturligvis lidt rødt, og hævede en smule. Det gav absolut ingen sår eller vabler. Det så helt fint ud efter 1-2 dage. Den ene hun har en tatovering på håndleddet, og den anden har en i nakken. Man kan sagtens se hvordan de løbende bliver bleget.

Jeg læste lige et af de andre indlæg mht. sol, og der fik min veninde også at vide, at solarie lige inden og lige. Men det var vidst kun en uges tid inden og efter behandlingen.

Selvfølgelig skulle de heller ikke komme op og være super solbrune, men hvis det var ganske moderat gjorde det ikke noget.

Jeg hæftede mig lige ved at der var en der skrev, at brandsår og solarier ikke går så godt sammen. Jeg vil bare lige sige, at mine to veninder aldrig har oplevet brandsår efter en behandling?

Har du besluttet dig for om du vil igang med det? :-)

Anmeld

13. juni 2013

CeciliaGC

Anonym skriver:

Du kan sagtens starte selvom det er sommer.

SÅ meget sol får vi alligevel ikke i Danmark.

Men jeg synes da at du skal prøve at skrive til dem og spørge hvad de råder deres kunder til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.