CeciliaGC skriver:
Hejsa
Jeg har et par veninder der går hos Undo-it. Selvfølgelig er det lidt dyrt, men af af mine veninder har fået en afdragsordning ved dem.
Jeg synes det er en super løsning, hvis man virkelig går og er ked af sin tatovering.
Nu skal jeg ikke gøre mig til professor
, men det med at de ikke kan fjerne sorte farver passer ihvert fald ikke, fordi det skulle efter deres mening være den letteste farve at fjerne, og det kan jeg også se på min venindes tattoo på armen.
Jeg var med til min venindes første behandling, og fik en masse info omkring det. Men grøn og blå skulle være de sværeste farver at fjerne.
Den ene af mine veninder overvejede også bare at få lavet en cover-up, men så skulle den være større og mørkere end hendes nuværende tatovering, og det ville hun ikke have. Så hun får sin bleget også får hun lavet en ny ovenpå når den er bleget nok.
Håber det var lidt info der kunne hjælpe dig lidt på vej. 
Lad os høre hvad du beslutter dig for.
Det lyder godt, der har jeg også fået lavet et tilbud igennem, som jeg går og overvejer. Men hvis de leverer gode resultater, er der nok ikke så meget at overveje. Hellere betale prisen, end at blive endnu mere ked af resultatet efterfølgende 
De veninder, du nævner, hvordan så deres tatoveringer ud mellem behandlingerne? Jeg tænker, når de var helet op. Jeg overvejer, om jeg kan gå i gang nu, og så holde pause, hvis vi bliver gravide, inden behandlingerne er færdige. Eller om det er bedre at vente til en evt. graviditet er overstået.
Btw, hvor er det rart, at der ikke er kommet sure og belærende svar omkring det. Det frygtede jeg virkelig, hvilket er grunden til, at jeg valgte at skrive som anonym