Fjerne tatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
17 svar
1 synes godt om
11. juni 2013

Anonym trådstarter

Nogle der vil dele lidt erfaring om emnet? Hvor blev det gjort, hvordan forløb det, blev resultatet godt og hvad kostede det? Evt. andet man skal være opmærksom på?

Det drejer sig om en lille sort en, som 19-årige mig synes var en god idé. Har fortrudt siden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Nogle der vil dele lidt erfaring om emnet? Hvor blev det gjort, hvordan forløb det, blev resultatet godt og hvad kostede det? Evt. andet man skal være opmærksom på?

Det drejer sig om en lille sort en, som 19-årige mig synes var en god idé. Har fortrudt siden...

Kan du ikke få den dækket over

Anmeld

11. juni 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Ville da få lavet en cover up henover den i stedet for!

Anmeld

12. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Kan du ikke få den dækket over

Sagen er, at den sidder et ret synligt sted, og jeg slet ikke har lyst til tatoveringer mere og har ikke haft længe

Anmeld

12. juni 2013

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ville da få lavet en cover up henover den i stedet for!

Sagen er, at den sidder et ret synligt sted, og jeg slet ikke har lyst til tatoveringer mere og har ikke haft længe

Anmeld

12. juni 2013

Robin Hood.

Jeg mener at de desværre ikke kan fjerne sort farve endnu ��

Anmeld

12. juni 2013

PernilleogLouis

Har set gode resultater fra undo it

Anmeld

12. juni 2013

CeciliaGC

Hejsa

Jeg har et par veninder der går hos Undo-it. Selvfølgelig er det lidt dyrt, men af af mine veninder har fået en afdragsordning ved dem.

Jeg synes det er en super løsning, hvis man virkelig går og er ked af sin tatovering.

Nu skal jeg ikke gøre mig til professor, men det med at de ikke kan fjerne sorte farver passer ihvert fald ikke, fordi det skulle efter deres mening være den letteste farve at fjerne, og det kan jeg også se på min venindes tattoo på armen.

Jeg var med til min venindes første behandling, og fik en masse info omkring det. Men grøn og blå skulle være de sværeste farver at fjerne.

Den ene af mine veninder overvejede også bare at få lavet en cover-up, men så skulle den være større og mørkere end hendes nuværende tatovering, og det ville hun ikke have. Så hun får sin bleget også får hun lavet en ny ovenpå når den er bleget nok.

Håber det var lidt info der kunne hjælpe dig lidt på vej.

Lad os høre hvad du beslutter dig for.

Anmeld

12. juni 2013

Anonym trådstarter

Robin Hood. skriver:

Jeg mener at de desværre ikke kan fjerne sort farve endnu ��

Det jeg har kunnet læse om det, så skulle sort være mulig at fjerne. Farver derimod skulle være svært og give middelmådige resultater Men det må jeg selvfølgelig tale med en klinik om.

Anmeld

12. juni 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Har set gode resultater fra undo it

Det lyder godt, der har jeg også fået et tilbud igennem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.