Graviditet udenfor livmoderen - hvornår opdagede I det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.720 visninger
20 svar
3 synes godt om
11. juni 2013

Anonym trådstarter

Og hvordan føltes det?!?

Jeg har haft meget ondt i maven i eftermiddag, sådan kraftigt "sult"-mavepine.... Er 10+3...

Men hvor tidligt opdager man en GUL?? Og er det mere sådan i den ene side smerten er eller...???

Har ikke været til nogen scanninger endnu, så er meget nervøs om der er nogen, om den er levende og nu også om den sidder rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

LRJ

Anonym skriver:

Og hvordan føltes det?!?

Jeg har haft meget ondt i maven i eftermiddag, sådan kraftigt "sult"-mavepine.... Er 10+3...

Men hvor tidligt opdager man en GUL?? Og er det mere sådan i den ene side smerten er eller...???

Har ikke været til nogen scanninger endnu, så er meget nervøs om der er nogen, om den er levende og nu også om den sidder rigtigt

opdagede det i fredags, var 7+3 - og var ikke selv i tvivl da jeg pludselig fik meget voldsomme smerter i højre side og hver gang jeg tog et skridt blev det værre :/

Anmeld

11. juni 2013

banana3

Anonym skriver:

Og hvordan føltes det?!?

Jeg tror ikke man kan gå så langt med en GUL uden voldsomme smerter, men jeg ved det ikke. Hvis du selv synes det er nødvendigt, så synes jeg bestemt du skal ringe til din læge, som kunne sende dig til en scanning.. God bedring..

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

opdagede det i fredags, var 7+3 - og var ikke selv i tvivl da jeg pludselig fik meget voldsomme smerter i højre side og hver gang jeg tog et skridt blev det værre :/

Det er jeg ked af at høre
Ved du om det er normalt det er omkring uge 7 det bliver opdaget? Tænker bare det må gøre ondt fordi der ikke er plads der hvor det sidder...

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Jeg tror ikke man kan gå så langt med en GUL uden voldsomme smerter, men jeg ved det ikke. Hvis du selv synes det er nødvendigt, så synes jeg bestemt du skal ringe til din læge, som kunne sende dig til en scanning.. God bedring..

Tænker også om jeg ikke er "for langt" til at det kan være det... jeg har ikke så ondt nu - blev bare nervøs fordi det kom så pludseligt og blev ved selv om jeg spiste noget...

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Tænker også om jeg ikke er "for langt" til at det kan være det... jeg har ikke så ondt nu - blev bare nervøs fordi det kom så pludseligt og blev ved selv om jeg spiste noget...

hvis det GUL vil smerterne varre ved, det du har haft kan godt have været ligament smerter, det er så simpelt som at det er livmoderen der udvider sig, så muskerne kommer til gøre ondt, og det kan godt give en kraftig mavepine, men som går over igen men hvis du er nervøs så ring til lægen og hør om de kan udnersøge dig

Anmeld

11. juni 2013

LRJ

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre
Ved du om det er normalt det er omkring uge 7 det bliver opdaget? Tænker bare det må gøre ondt fordi der ikke er plads der hvor det sidder...

tak
Men mener ikke man kan gå til uge 10 uden smerter hvis den sidder udenfor..
Det gør sindsygt ondt, jeg græder sjældent over smerte, men det gjorde jeg her

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hvis det GUL vil smerterne varre ved, det du har haft kan godt have været ligament smerter, det er så simpelt som at det er livmoderen der udvider sig, så muskerne kommer til gøre ondt, og det kan godt give en kraftig mavepine, men som går over igen men hvis du er nervøs så ring til lægen og hør om de kan udnersøge dig

Det var ikke som ligamentsmerter (er 5. Gangs gravid ) - det sad højere oppe jeg synes var det er mærkeligt det ikke er gået væk efter jeg har spist, når det nu føltes som enormt stærke "sult-smerter"

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Det var ikke som ligamentsmerter (er 5. Gangs gravid ) - det sad højere oppe jeg synes var det er mærkeligt det ikke er gået væk efter jeg har spist, når det nu føltes som enormt stærke "sult-smerter"

uhmnnn jeg har lige været indlagt med smerter i maven højere end ligament smerter, hvor det faktisk viste sig at være min galdeblære, kunne godt være du skulle spørger lægen om det kan være det..?

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

tak
Men mener ikke man kan gå til uge 10 uden smerter hvis den sidder udenfor..
Det gør sindsygt ondt, jeg græder sjældent over smerte, men det gjorde jeg her

Så er det nok ikke det ...
Har bare ikke oplevet det før (det er min 5. Graviditet...)

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.