Må dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

Faith

Ja selvfølgelig! Begge mine drenge har kærester ovre i børnehaven. Den ene hedder Luna og den anden hedder Rasmus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

bøllen

Dut-ugle skriver:

Blev lige nysgerrig

Udfra de to afstemnings tråde der kører pt.

Spørgsmålet siger sig selv.

Selvfølgelig må de det 

Anmeld

11. juni 2013

Koen.

Faith skriver:

Ja selvfølgelig! Begge mine drenge har kærester ovre i børnehaven. Den ene hedder Luna og den anden hedder Rasmus

godt de i det mindste kun har en hver, spørger jeg Lærke om hun har en kæreste lyder svaret: Tobias, mikkel og Anna

Anmeld

11. juni 2013

Faith

Tanja. skriver:

godt de i det mindste kun har en hver, spørger jeg Lærke om hun har en kæreste lyder svaret: Tobias, mikkel og Anna

Det er altid godt med lidt variation

Anmeld

11. juni 2013

Clisolka

Ja da! Bellas bedste legekammerat hedder Phillip - de går på stue sammen i vuggestuen 

Anmeld

11. juni 2013

StudPsyk

Øh ja Roses yndlingsven ovre i vuggeren er da en dreng Og hun vil hellere lege med drengene end pigerne - Hun har for meget krudt i røven

Anmeld

11. juni 2013

Loa

Ja da

Hun er en total drenge pige og drenge er bare sjovere og vildere end pigerne i vuggestuen

Og hun må lege med alt det togbane, biler, værktøj, mudder og træer som hun vil!
Og kommer hun en dag hjem og præsenterer en pige kæreste så byder jeg kæresten lige så velkommen i familien som alle andre.

Min datter er den hun er og bliver den person hun bliver. Uanset om hun leger med barbie eller biler, og hun bliver hverken en dårligere eller bedre person af det ene eller andet.....

Anmeld

11. juni 2013

LinLin

Nej! -så får se jo pigelus!!! Adr!

Anmeld

11. juni 2013

annec

Ja selvfølgelig..

Anmeld

11. juni 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Nej! -så får se jo pigelus!!! Adr!

Skulle lige til at skrive at jeg da ikke gider at Maria får drengelus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.