Må dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

Kløver

Ja, kan ikke se det kunne være et problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

MariaKyedDK

Dut-ugle skriver:

Aner det ikke, derfor min nysgerrighed Tænker lidt at det dæleme må være svært for en pige og en dreng at lege sammen hvis de ikke må lege med hinandens legetøj fordi det køns forvirrer dem

hmm... okay har vidst ikke helt fuldt med ang. legetøj som er kønsbestemt, men kan regne ud der køre en debat om det emne herinde så?! 

Anmeld

11. juni 2013

Lene Unik

Meget gerne. Stine havde flere drengevenner da hun var lille. Mathias og Simon har ikke leget så meget med piger, men de måtte hellere end gerne.

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

MariaKyedDK skriver:

jamen Ærligt har jeg aldrig før hørt om at der er nogen som ikke vil have at deres børn leger med det modsatte køn.. 

det har jeg aldrig tænkt over, min søn leger både med drenge og piger, hvilket jeg mener er rigtig sundt. 

han har da også en masse kusiner, og hvad så med søskende ? 

ja lige præcis også sådan jeg tænker, dog tvivler jeg på at tvillinger bliver en pige, dog har min søn "truet" med at fyre mig hvis ikke han får en lillesøster

men så har min bror og jeg da også haft et problem, hvis har været hinanden bedste venner hele livet, der er kun 13 måneder mellem os, så vi har altid stået tæt op af hinanden, haft de samme venner, taget til de samme fester, og herhjemme har vi været sammen konstant, det var ligefør vi ikke engang behøvede vores eget værelse som 16 årige

Anmeld

11. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
MariaKyedDK skriver:

hmm... okay har vidst ikke helt fuldt med ang. legetøj som er kønsbestemt, men kan regne ud der køre en debat om det emne herinde så?! 

Der kører 2 debatter, en om en dreng må få en dukkevogn og en om køns forvirring

Anmeld

11. juni 2013

-Sigrid-

Blev lige nysgerrig

Udfra de to afstemnings tråde der kører pt.

Spørgsmålet siger sig selv.

Idag legede hun med en fremmed 14'mdr dreng inde på sunset. Hun er selv 17'mdr så han er lidt fremmelig. Men nøøøj hvor var han sød 

Jeg er ret glad for at ALLE (indtil videre) har sagt ja

Anmeld

11. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
-Sigrid- skriver:

Idag legede hun med en fremmed 14'mdr dreng inde på sunset. Hun er selv 17'mdr så han er lidt fremmelig. Men nøøøj hvor var han sød 

Jeg er ret glad for at ALLE (indtil videre) har sagt ja

Hvor sødt

Ja og håber da ikke at nogen kan finde på at stemme nej

Anmeld

11. juni 2013

MariaKyedDK

Dut-ugle skriver:

Der kører 2 debatter, en om en dreng må få en dukkevogn og en om køns forvirring

Når okay  

Anmeld

11. juni 2013

Ciss

Jeg bliver bare glad, når de leger med børn af modsat køn.

Jeg tror, det er sundt.  

Anmeld

11. juni 2013

Koen.

Hvis ikke mine børn måtte lege med det andet køn, var jeg nød til og holde dem i bur da jeg har en af hver

Ej pjat, selvfølgelig må de da lege med det andet køn, lillebror er endnu for lille til venskaber, men storsøster har fået sig nogle gode venskaber i børnehaven og deriblandt er der da to drenge herre gud lad dem være børn og lege med dem de vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.