endelig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
3 svar
15 synes godt om
11. juni 2013

DianaRJS

så fik vi fortalt Prinserne herhjemme at de skulle være storebror til 2 babyer...

Sebastian jublede og hoppede rundt (den yngste)

Andreas stod helt stiv og kiggede helt seriøst på mig og sagde så"mor så skal det altså i hvert fald være en drengebaby og så en lillesøster" forklarede ham så at man altså ikke bare helt kunne bestille en lillesøster og hans endelige kommentar til det var  " mor.... hvis ikke jeg får en lillesøster nu når der er 2, så er du altså fyret"

ved slet ikke hvor han får alt det der fra haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

LilleLene

DianaRJS skriver:

så fik vi fortalt Prinserne herhjemme at de skulle være storebror til 2 babyer...

Sebastian jublede og hoppede rundt (den yngste)

Andreas stod helt stiv og kiggede helt seriøst på mig og sagde så"mor så skal det altså i hvert fald være en drengebaby og så en lillesøster" forklarede ham så at man altså ikke bare helt kunne bestille en lillesøster og hans endelige kommentar til det var  " mor.... hvis ikke jeg får en lillesøster nu når der er 2, så er du altså fyret"

ved slet ikke hvor han får alt det der fra haha

skøn kommentar

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

LilleLene skriver:

skøn kommentar

haha går da lidt og frygter det er 2 drenge nu, tror ikke det er rart at blive fyret som mor af sin søn på 4 hahah

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Ha ha ha, hvor skønt 

Jeg fik lige et par "jeg er altså træt af dig" med på vejen i dag 
Skal lige siges at jeg nu synes det var HAM der testede tålmodighed op til flere gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.