fødselsdagsbilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.794 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

linemus

Signe og Nanna havde fødselsdag lørdag, hvor de fik gaver fra storebror og mor og far. De fik løbecykler, men interessen faldt drastisk, da de først skulle samles. Den bedste gave var en telefon (noget billigt skrammel jeg havde fundet på marked) 

Om aftenen (natten) fik jeg Marie færdig. Det var faktisk ret sjovt Og jeg er selv ret tilfreds med resultatet.

Søndag blev de fejret af hele familien. Det var så sjovt, da de pakkede gaver ud. Signe pakkede ud i stor stil, men Nannas første gave var endnu en mobiltelefon (i bedre kvalitet), og så havde hun ikke tid til mere. Så pakkede Signe Nannas gaver op og sagde: "Se Nanna! Her!" Det fungerede fint 

Da de kom op fra middagsluren, stod der sørme en trampolin i haven. Det var lykken (også for de store...).

Så var det tid til kage. Pigerne så noget skeptiske ud, da jeg satte mariehønen foran dem. Det var da ikke kage? Tilsidst prøvede de forsigtigt at smage på den. Da de så fik et helt stykke, spiste de løs. Uhm, den var god!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Tut

Ej nogle dejlige billeder, men det kan jo ikke blive andet med de skønne tøser du har

Anmeld

7. juli 2009

Lise

Ihh, hvor hyggeligt - og sikke fin Mariehøne  Og matchende kjoler på de smukke tøser

Anmeld

7. juli 2009

Susan1978

Det ser skønt ud Line.

og ja jeg lod også mærke til de skønne kjoler de har på.. hvor er de søde.

også er jeg bare mega midsundelig over at de har fået sådan en fin trampolin.. ville ønske jeg kunne overtale jannik til at ungerne skulle have sådan en ....

Anmeld

7. juli 2009

birgittemarie

Shit, hvor er de dog blevet et par smukke, store piger, de to trunter!

Og hold op for nogle flotte mariehønekjoler og kage, du fik lavet!! Hvor kom kjolerne fra?

Dejlige billeder!

Knus Birgitte

Anmeld

7. juli 2009

linemus

Årh, tusind tak skal I ha'  

Kjolerne har min svigermor strikket. Modellen er en trøje, som hun så gjorde længere og tog ærmerne af. Hun er virkelig en ørn til det strikken. Hun har også hæklet små matchende hatte til dem

Anmeld

7. juli 2009

Juniors mor

Dejlige fødselsdagsbilleder - og skønne fine små piger!!
Lyder som om i har haft en rigtig god fødselsdag.
Julie har en telefon magen til pigernes, og den har altid været en favorit  - vil tro den er næsten et år nu, og den holder stadig på trods af den bruges flittigt dagligt.......

Anmeld

9. juli 2009

linemus

Susan1978 skriver:

Det ser skønt ud Line.

og ja jeg lod også mærke til de skønne kjoler de har på.. hvor er de søde.

også er jeg bare mega midsundelig over at de har fået sådan en fin trampolin.. ville ønske jeg kunne overtale jannik til at ungerne skulle have sådan en ....

Susan, tricket er ikke at overtale Jannik - tricket er at overtale bedsteforældrene til at give en i gave Så kan han jo ikke sige nej 

Anmeld

9. juli 2009

Susan1978

linemus skriver:

Susan, tricket er ikke at overtale Jannik - tricket er at overtale bedsteforældrene til at give en i gave Så kan han jo ikke sige nej 

ja jeg overvejede faktisk at sige til min søster at de skulle købe en af de små til Emil.. da momor og morfar har købt gave..

men så blir alligevel også sådan lidt.. ahhh er en af de små fra BR stor nok til dem begge og det er jeg meget i tvivl om. og min søster gir ikke have til 1500 eller hvad de koster de lidt større.

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

ahhhh line....de er skønne de tøser!

stort tillykke med dem, altså....så dejlige de er!

og dit profilbillede er jo totalt genialt kom jeg lige til at se!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.