Hjælp.. Spørgsmål om blødning venter tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

or øv

men du skal huske på det også kan være slimhinderne der bløder, de meget følsomme når du er gravid, og kommer også an på hvordan blodet ser ud.... hvis du er i 2 trimester burde blodet at klumpe og du vil få virkelig ondt i maven hvis det er tilfældet, så prøv at mærk efter hvad din krop siger...

er du helt i panik så ring til fg og snak med dem for du skal heller ikke gå og være nervøs

Blodet kommer fra livmoderen lige ved livmoderhalsen. Blev scannet for 2 dage siden og babyerne var ok. Jeg begynder at bløde ved toiletbesøg. Der er jeg jo oppe. Derfor jeg spurgte om indlæggelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

dukke

Anonym skriver:

Hvor langt skal man være henne for at de indlægger en til aflastning ved blødning?

Jeg synes at du skal ringe til vagtlægen eller fg og fortælle at du er bange fordi du bløder og du har mistede før

Kæmpe kram til dig

Anmeld

10. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har været igennem to spontan aborter. Man tilhører ikke fg før man har været til md scanning. 

ved min første spontane abort ringede jeg til vagtæge og fik besked på der ikke var noget at gøre hvis jeg er ved at abortere. 

Ringede dagen efter til min læge som ringede til Hvidovre og krævede en scanning. Her kunne de se at der lå mere blod så jeg ville blive ved med at bløde, men de kunne ikke på forhånd sige om blødningen vil genere livmoderhalsen så meget at den åbner sig. Nogle bløder on and off hele graviditeten igennem uden det har nogen betydning. 

Fra uge 18/19 kan de sy livmoderhalsen sammen, men det er ingen garanti. Hvis man er i gang med at abortere så vil presset blive så stort at de er nødt til at klippe syningen op igen. 

fra ca. Uge 20 kan man få noget vestoppende. 

Men uanset hvad ville jeg ikke ringe til vagtlæge, men dukke op på skadestuen og kræve at blive tilset. Det mente min læge man kommer længst med idag....desværre. 

Bløder du meget mere end for to dage siden da du var til scanning? 

Anmeld

10. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Blodet kommer fra livmoderen lige ved livmoderhalsen. Blev scannet for 2 dage siden og babyerne var ok. Jeg begynder at bløde ved toiletbesøg. Der er jeg jo oppe. Derfor jeg spurgte om indlæggelse.

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne. Men jeg var næsten halvvejs. udover at bløde fik jeg veer og blev derfor indlagt. Hvis man ikke er særlig langt henne skal man vidst have slemme smerter før de indlægger (men det er blot min erfaring - ikke et faktum)

Anmeld

11. juni 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hvor langt skal man være henne for at de indlægger en til aflastning ved blødning?

Jeg har haft mange blødninger, og de indlægger kun hvis din livmoderhals er for kort, eller der er mistanke om andet truende.. Tror ikke du skal være helt vildt bange, det kan let skyldes presset fra maven.. Hvor langt er du henne?

Anmeld

11. juni 2013

Kofoed.

Jeg blødte i 12. og 13. uge med tøserne, det sker desværre tit med tvillinger, men selvfølgelig skal du nok lige en tur forbi sygehuset.

Der er ingen grænse for, hvornår man bliver indlagt, det kommer an på de generelle forhold. Det eneste tidspunkt hvor man altid blive indlagt ere, når man går i fødsel, men det er du ikke langt nok henne til. ellers er det et helheds billede de går ud fra.

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg har haft mange blødninger, og de indlægger kun hvis din livmoderhals er for kort, eller der er mistanke om andet truende.. Tror ikke du skal være helt vildt bange, det kan let skyldes presset fra maven.. Hvor langt er du henne?

i hvilke uger blødte du?

Anmeld

11. juni 2013

pcoramt

Anonym skriver:

i hvilke uger blødte du?

i uge 7, 11 og uge 17

Anmeld

11. juni 2013

AnnaK89

Ring med det sammen.
Med din forhistorie, så må de altså reagere.

Anmeld

11. juni 2013

Benjamins'mor

Nu venter jeg ikke tvillinger, men jeg begyndte at styrtbløde 10+6, der var ingen klumper eller lign.

Men var til scanning dagen efter hvor baby var ok, og de kunne se en sø blod ligge under livmoderen som er ufarligt, blødte/rest blødte i et par uger efterfølgende.

Det kan enten være det, slimhinderne eller lign. Der kan være mange andre årsager end lige abort der gør man bløder og derfor ville jeg nok ringe til Lægevagten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.