Hjælp.. Spørgsmål om blødning venter tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Også når vi har mistet mange gange og jeg psykisk er ved at være nedbrudt?

hvor langt er du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Mit spørgsmål går jo på hvor langt man skal være henne..

tror desværre du skal være langt henne, hvis det er fordi du er i tidlig gravidtet og din krop abortere af sig selv, er der desværre ikke så meget at gøre desværre :/

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hvor langt er du henne?

Mit spørsmål er hvor langt man skal være henne for at de gør det.. Ønskede ikke at uddybe hvor langt jeg er for ikke at blive genkendt..

Anmeld

10. juni 2013

ESV

Anonym skriver:

Mit spørsmål er hvor langt man skal være henne for at de gør det.. Ønskede ikke at uddybe hvor langt jeg er for ikke at blive genkendt..

Jeg har en teori om hvem du er og jeg syntes du skal ringe til fg asap. Om ikke andet så for vishedens skyld.

Anmeld

10. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

vi skrev beskeden på samme tid derfor den kom igen, men i hvert fald tror jeg du skal være i 3 trimester...

ved i hvert fald at før uge 23 er der ikke noget at stille op for så er det en SA, hvor imod efter uge 23 er der mulighed for at rede barnet, men som igen heller ikke gælder for tvillinger da deres gennemsnitlige vægt ligger under normalen for 1 barn.

men ring og dem fortæl situationen og se om de vil tjekke op på dig

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg har en teori om hvem du er og jeg syntes du skal ringe til fg asap. Om ikke andet så for vishedens skyld.

Er kun lige i 2. Tremaster i denne uge. Så tror ikke de gør andet end at scanne og det gjorde de for 2 dage siden og der var masser af liv.

Anmeld

10. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Stort kram til dig.
I første omgang handler det om at finde årsagen til din blødning.
Jeg ved jo ikke, hvor langt du er henne (og det er også ok), men når du har en betydelig gynækologisk forhistorie, vil jeg foreslå dig at kontakte fagfolk.
Held og lykke.

Anmeld

10. juni 2013

ESV

Anonym skriver:

Er kun lige i 2. Tremaster i denne uge. Så tror ikke de gør andet end at scanne og det gjorde de for 2 dage siden og der var masser af liv.

Nej det kan godt være du har ret men er det ikke værd at prøve?

Anmeld

10. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

or øv

men du skal huske på det også kan være slimhinderne der bløder, de meget følsomme når du er gravid, og kommer også an på hvordan blodet ser ud.... hvis du er i 2 trimester burde blodet at klumpe og du vil få virkelig ondt i maven hvis det er tilfældet, så prøv at mærk efter hvad din krop siger...

er du helt i panik så ring til fg og snak med dem for du skal heller ikke gå og være nervøs

Anmeld

10. juni 2013

VIPpigen

Ring til enten fg, eller vagtlæge... Nogen må kunne give dig en scanning, hvertfald bare for en trykhedsskyld.... Og specielt når du har en lang forhistorie.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.