Hejsa-1 mere til gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
3 synes godt om
10. juni 2013

Lille h

Hej i to

Ja så har jeg så lige fundet ud af at jeg er gravid.. Lidt af et chok må jeg indrømme.. Men mon ikke det hurtigt bliver en vant tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Alylia

Lille h skriver:

Hej i to

Ja så har jeg så lige fundet ud af at jeg er gravid.. Lidt af et chok må jeg indrømme.. Men mon ikke det hurtigt bliver en vant tanke

Hej og Velkommen til :-)

Tanken vokser hurtigt på en for altså i vores tilfælde burde det faktisk ikke kunne være sket for jeg har fået at vide jeg ikke kunne blive gravid uden hjælp, så da jeg i lørdags sagde til kæresten der er noget som ikke helt stemmer og testen blev taget fik vi begge noget af et chok, men det er ved at falde til ro og vi begynder at tro på det :-)

Og har første lægebesøg imorgen så er meget spændt på at få det 100% bekræftet :-)

Anmeld

10. juni 2013

Lille h

Tak

Tillykke til jer.. Især når nu forudsætningerne ikke var de bedste!

Jeg tog også testen i lørdags.. Eller det vil sige jeg tog 3 stk og alle var positive.. Jeg kontaktede lægen i dag for at få det bekræftet. Lægen sagde dog til mig at deres test var lige så sikre som dem jeg havde taget så.. og 3 ud af 3 ja så var den go nok .. Tillykke. 

Jeg fik tid d. 24/6 hvor alle papir og sådan noget skal laves? Det er første gang jeg er gravid.. Så er ikke helt sikker på hva han snakkede om.. Men har dog en ide og ellers finder jeg vel ud af det 

Anmeld

20. juni 2013

Line Højdal

Tillykke

Anmeld

1. juli 2013

Frk. Petersen

Lille h skriver:

Hej i to

Velkommen til og stort tillykke !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.