Hvad ville i vælge til denne kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes hverken om slør eller hårbøjle. Kjolen er sindsyg flot og har mange fine detaljer. Så jeg ville sætte håret op og have en blomst eller enkelte perler i håret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Karla

Anonym skriver:

Har endelig fundet kjolen! Men nu kommer næste "problem" -håret! Havde egentlig tænkt at jeg skulle være et hårbånd, men nu er jeg i tvivl om jeg i stedet skal have slør på 

Så HJÆP kære piger! Hvad ville I vælge til denne kjole? 

Super flot kjole
Må jeg spørge, hvor du har fundet den? Er nemlig på udkig efter noget i den stil
Jeg ville ikke selv bruge slør til sådan en kjole, da jeg synes mange af detaljerne bliver gemt væk. Har prøvet en kjole noget lignende, og der syntes jeg slet ikke det ville passe med slør til så jeg ville vælge en flot opsætning af håret med lidt pynt

Anmeld

11. juni 2013

rosinen i pølse enden

Anonym skriver:

Har endelig fundet kjolen! Men nu kommer næste "problem" -håret! Havde egentlig tænkt at jeg skulle være et hårbånd, men nu er jeg i tvivl om jeg i stedet skal have slør på 

Så HJÆP kære piger! Hvad ville I vælge til denne kjole? 

Jeg forbinder blonder og havfrue snittet med boheme, og jeg ville derfor fuldføre stilen i håret også. Jeg ville ikke vælge en opsætning af håret, men derimod en løst hængende frisure, let krøl, og det forreste hår redt i en løs skrå skilling evt med snoninger til siden, og det bagerste lange hår redt til siden, måske fortil over den ene skulder. Slør ville jeg vælge, et lille enkelt med samme blonder som kjolen, og påsat ikke for højt på hovedet.

Må i få en fantastisk dag.

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

rosinen i pølse enden skriver:

Jeg forbinder blonder og havfrue snittet med boheme, og jeg ville derfor fuldføre stilen i håret også. Jeg ville ikke vælge en opsætning af håret, men derimod en løst hængende frisure, let krøl, og det forreste hår redt i en løs skrå skilling evt med snoninger til siden, og det bagerste lange hår redt til siden, måske fortil over den ene skulder. Slør ville jeg vælge, et lille enkelt med samme blonder som kjolen, og påsat ikke for højt på hovedet.

Må i få en fantastisk dag.

Det var faktisk sådan jeg jeg havde forestillet mig mit hår skulle være, indtil jeg fik min skøre Jeg-skal-da-have-slør-på idé  for tænker at sløret skal sidde i en knold-ligende ting  Måske jeg skulle snakke med frisøren om en løsning..

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Super flot kjole
Må jeg spørge, hvor du har fundet den? Er nemlig på udkig efter noget i den stil
Jeg ville ikke selv bruge slør til sådan en kjole, da jeg synes mange af detaljerne bliver gemt væk. Har prøvet en kjole noget lignende, og der syntes jeg slet ikke det ville passe med slør til så jeg ville vælge en flot opsætning af håret med lidt pynt

Det må du da  Den er fra Panayotis i Vejle. De har også en webshop, her er linket til kjolen 

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

Slør med blonder noget ala kjolen.

Og enten langt-ned til gulvet

Eller halvt så langt-så det går til rumpen eller lidt over den

Tak for dit input Det er også lidt det jeg har i tankerne, har fundet dette som jeg er blevet ret vild med. Det er går ned til midt på ryggen og så har det noget alá samme mønster som kjolen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2013

rosinen i pølse enden

Anonym skriver:

Det var faktisk sådan jeg jeg havde forestillet mig mit hår skulle være, indtil jeg fik min skøre Jeg-skal-da-have-slør-på idé  for tænker at sløret skal sidde i en knold-ligende ting  Måske jeg skulle snakke med frisøren om en løsning..

Sløret ville sagtens kunne sættes i en sådan frisure. En opsætning af håret  syntes jeg bliver for stramtandet til sådan en kjoleTag en snak med frisøren som skal lave håret

Anmeld

11. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Min svigerinde blev også gift i en meget detaljeret kjole. Hun havde blot et meget langt bølget hår, trukket en lille smule tilbage så hendes lange slør kunne sidde fast bagtil. Hun havde valgt et langt slør, uden detaljer i samme farve som kjolen. Det så virkelig godt ud, og er en smuk løsning, som kan laves både meget friseret, og med et løsere udtryk. Så det kunne være en løsning også. 

Anmeld

11. juni 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Tak for dit input Det er også lidt det jeg har i tankerne, har fundet dette som jeg er blevet ret vild med. Det er går ned til midt på ryggen og så har det noget alá samme mønster som kjolen 

Wao det er smukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.