Hvad ville i vælge til denne kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.790 visninger
29 svar
16 synes godt om
10. juni 2013

Anonym trådstarter

Har endelig fundet kjolen! Men nu kommer næste "problem" -håret! Havde egentlig tænkt at jeg skulle være et hårbånd, men nu er jeg i tvivl om jeg i stedet skal have slør på 

Så HJÆP kære piger! Hvad ville I vælge til denne kjole? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Har endelig fundet kjolen! Men nu kommer næste "problem" -håret! Havde egentlig tænkt at jeg skulle være et hårbånd, men nu er jeg i tvivl om jeg i stedet skal have slør på 

havde valgt slør

Anmeld

10. juni 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

Kommer lidt an på hvordan ens hår er 

Men jeg syntes slør vil være fint. 

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Kommer lidt an på hvordan ens hår er 

Men jeg syntes slør vil være fint. 

Ja okay  Langt, køllet, mørkt hår 

Anmeld

10. juni 2013

Disarobi

Smuk smuk kjole!!! Personligt havde jeg valgt slør, det kan man jo kun have på den ene dag.. Hårbånd kan man altid have på 

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Bihsberg skriver:

Smuk smuk kjole!!! Personligt havde jeg valgt slør, det kan man jo kun have på den ene dag.. Hårbånd kan man altid have på 

Dét kan du have ret i!  Tænker du et enkelt slør, eller noget med blonder i? Er lidt vild med blonder  men ved ikke om det bliver for meget til kjolen 

Anmeld

10. juni 2013

Disarobi

Anonym skriver:

Dét kan du have ret i!  Tænker du et enkelt slør, eller noget med blonder i? Er lidt vild med blonder  men ved ikke om det bliver for meget til kjolen 

Eeelsker virkelig de der slør med en bred blondekant, men synes din kjole er meget pyntet i sig selv og at det måske ville være bedst med et helt enkelt og langt slør  

Anmeld

10. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

havde valgt kort slør eller bare en flot frisure.
Synes kjolen er så flot og med så mange detaljer at et slør bliver for... "marengs" agtigt

Anmeld

10. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg tror jeg havde valgt at sætte håret op og så få sat pynt i det. Sådan nogle hvide perler, måske med en lille sten

Anmeld

10. juni 2013

M (:

Anonym skriver:

Langt slør med blondekant, eller et kort slør som sidder fast i en opsat frisure som den på billedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.