Tøj til vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

L&V

Karla skriver:

Ja, der er rigtig stor forskel på mærkerne, så vil ikke tage chancen over nettet, så hellere vente nogle måneder endnu
Nej, det er dejligt vi har den, så hun ikke skal pakkes ind i en masse tøj

Ja for pokker da..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Jenny12

Karla skriver:

Tusind tak

Jeg må kigge nærmere på noget af uld, når det kommer i butikkerne igen. Synes ikke jeg vil bestille så meget over nettet, da jeg gerne vil se kvaliteten på tøjet i virkeligheden
Voksipose har vi

Vil lige tilføje, at hvis du overvejer at købe uld. Så køb af mærker som laver ubehandlet uld

læs fx: http://www.koogko.dk/shop/cms-superwash-behandling-af-uld.html

Anmeld

10. juni 2013

Nadja+Baby+2012

Karla skriver:

Super, tak for rådet jeg prøver at kigge lidt rundt omkring det er bestemt ikke et must, at det er nyt, som du selv skriver er det jo begrænset, hvor længe de bruger det. Så vil ikke købe mig fattig i dyrt nyt tøj, bare fordi det skal være nyt
Har også fået en stor tøjpakke af min mor, med tøj jeg selv har brugt. Det er dog mest de lidt større størrelser, så skal have noget i de små størrelser

Jeg har en masse lækkert tøj i 50,56 og 62.. Min datter er fra d 23.09 så halv vinterbaby :-) 

Anmeld

10. juni 2013

gonefishing

Karla skriver:

Vi venter vores første lille guldklump, og jeg har termin d. 29. november. Det bliver under alle omstændigheder en rigtig vinterbaby
Hvad skal jeg sørge for at have af tøj, når det er om vinteren?
Gode råd modtages meget gerne, da vi synes det er lidt en jungle med alt det babytøj + alt det der er fremme nu er sommertøj, så det er lidt svært at danne et overblik

Jeg fødte d.18 dec 2010 hvor der var masser af sne.
VI havde købt en dragt i H&M som var halv dragt med ærmer og luffer indbygget, og halv sovepose til fødderne.

Det gik helt fint. Men her anden gang er der nogle ting jeg vil gøre om.
Til autostolen har vi købt et cuddle tæppe som sidder fast til autostolen, så man ikke behøver problemet med at man først klæder babyen varmt på og så når man har varme på i bilen skal man, pludselig til at tage tøjet af igen.

Og så har jeg fået min Voksi pose, men kun fordi jeg fik den på tilbud
Der skulle man kunne ha blot en lille body på, så længe de ligger godt putted i den

Anmeld

10. juni 2013

Karla

Flodkilling skriver:

Jeg fødte d.18 dec 2010 hvor der var masser af sne.
VI havde købt en dragt i H&M som var halv dragt med ærmer og luffer indbygget, og halv sovepose til fødderne.

Det gik helt fint. Men her anden gang er der nogle ting jeg vil gøre om.
Til autostolen har vi købt et cuddle tæppe som sidder fast til autostolen, så man ikke behøver problemet med at man først klæder babyen varmt på og så når man har varme på i bilen skal man, pludselig til at tage tøjet af igen.

Og så har jeg fået min Voksi pose, men kun fordi jeg fik den på tilbud
Der skulle man kunne ha blot en lille body på, så længe de ligger godt putted i den

Okay, god idé med tæppet til autostolen, det må jeg kigge på
Ja, voksiposen har vi, tror den bliver et hit!

Anmeld

10. juni 2013

Karla

Nadja+Baby+2012 skriver:

Jeg har en masse lækkert tøj i 50,56 og 62.. Min datter er fra d 23.09 så halv vinterbaby :-) 

Er det noget du sælger? for så vil jeg gerne se nogle billeder

Anmeld

10. juni 2013

Henriette_Elias

Karla skriver:

Vi venter vores første lille guldklump, og jeg har termin d. 29. november. Det bliver under alle omstændigheder en rigtig vinterbaby
Hvad skal jeg sørge for at have af tøj, når det er om vinteren?
Gode råd modtages meget gerne, da vi synes det er lidt en jungle med alt det babytøj + alt det der er fremme nu er sommertøj, så det er lidt svært at danne et overblik

GODT MED uldundertøj !! det vigtigt.

Anmeld

10. juni 2013

Karla

Henriette_Elias skriver:

GODT MED uldundertøj !! det vigtigt.

Tak det må jeg sørge for at få noget af

Anmeld

10. juni 2013

Nadja+Baby+2012

Karla skriver:

Er det noget du sælger? for så vil jeg gerne se nogle billeder

Ja da :-) har kun et samlet billede pt af str 56.. kan os tahe af 62 og lidt nærbilleder i morgen.. mærkerne er pippi, joha, h og m, mads og mette, friends og sådan nogle..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.