Tøj til vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

DianaRJS

Karla skriver:

Tak for svar

Nej er første barn, så synes det hele er ret uoverskueligt
Hvad med bodyer, er det en langærmet body med evt strømpebukser og et par almindelige bukser udenover, og så en trøje?
Eller er det bare kun langærmet body, eller er det kortærmede med en ekstra trøje over?

langærmet

body, strømpbukser, eller gode tykke bukser.

gode varme strømper, hjemmesko.

voksipose er en fantastisk egenskab til de små når de begynder at skulle sove ud, den er godt nok lidt dyr MEN er også et køb du aldrig fortryder

hue og luffer self.

og så stod mit hoved af og jeg har enda selv et vinterbarn fra januar vi havde en tynd flyverdragt til ham i flease som han sov i og den var super effektiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

DianaRJS

Karla skriver:

Super, tusind tak
Jeg er så småt begyndt at kigge lidt, men det er stort set kun kortærmede bodyer der har været de steder jeg har kigget. Må nok vente indtil efteråret, så kan jeg nok også bedre se det for mig, når jeg kan se udvalget i butikkerne
Nu har vi en voksipose til når hun skal ud og sove, men skal hun så stadig have en fleece jakke/ dragt på om vinteren?

og lige det med at det er kortærmede de fleste... det er sommerkollektioner der er ude nu

MEN du kan være heldig hvis du kigger på de forskellige hjemmesider at der er langærmet derinde, og mange gange kan du også spare ldit ved at købe online

men ellers må du ud og kigge lidt, da der højest sandsynlig også er nogle enkelte butikker der stadig har lange

Anmeld

10. juni 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

HM har langærmede bodyer.. Også dem der ikke skal over hovedet.. 

Okay, tak for tippet
Det må jeg få kigget nærmere på

Anmeld

10. juni 2013

Karla

DianaRJS skriver:

langærmet

body, strømpbukser, eller gode tykke bukser.

gode varme strømper, hjemmesko.

voksipose er en fantastisk egenskab til de små når de begynder at skulle sove ud, den er godt nok lidt dyr MEN er også et køb du aldrig fortryder

hue og luffer self.

og så stod mit hoved af og jeg har enda selv et vinterbarn fra januar vi havde en tynd flyverdragt til ham i flease som han sov i og den var super effektiv

Tak for svar

Vi har en voksipose til når hun skal ud at sove

Ja, det haster jo heller ikke, så kan godt vente til vinterkollektionen kommer. Synes de enkelte langærmede jeg har fundet har været noget så kedelige og det gider jeg ikke. Så hellere vente til udvalget bliver lidt større

Anmeld

10. juni 2013

Jenny12

Min søn er også fra november og vi har været rigtig glad for -

Langærmet body i uld/silke, heldragter og en strikket uldvest over.

Et par uldfutter er også guld værd!

Også strømpebukser, hue og voksi

Anmeld

10. juni 2013

Karla

Jenny12 skriver:

Min søn er også fra november og vi har været rigtig glad for -

Langærmet body i uld/silke, heldragter og en strikket uldvest over.

Et par uldfutter er også guld værd!

Også strømpebukser, hue og voksi

Super, tak

Anmeld

10. juni 2013

L&V

Uld uld og uld.. Det er intet mindre end fantastisk.. Vi brugte og gør stadig i vinterhalv året uld bodyer og uld strømpebukser også havde vi en uld køredragt fra joha med tilhørende futter og hue.. En voksi ku os være en super go ide..

Så længe de er helt små ligger de jo ved mor og far og ofte i en dyne så en helt masse mega varmt tøj er ik nødvendigt. Bodyer og strømpebukser ka få alt tøj til at passe til årstiden..

Anmeld

10. juni 2013

Karla

Månsson skriver:

Uld uld og uld.. Det er intet mindre end fantastisk.. Vi brugte og gør stadig i vinterhalv året uld bodyer og uld strømpebukser også havde vi en uld køredragt fra joha med tilhørende futter og hue.. En voksi ku os være en super go ide..

Så længe de er helt små ligger de jo ved mor og far og ofte i en dyne så en helt masse mega varmt tøj er ik nødvendigt. Bodyer og strømpebukser ka få alt tøj til at passe til årstiden..

Tusind tak

Jeg må kigge nærmere på noget af uld, når det kommer i butikkerne igen. Synes ikke jeg vil bestille så meget over nettet, da jeg gerne vil se kvaliteten på tøjet i virkeligheden
Voksipose har vi

Anmeld

10. juni 2013

L&V

Karla skriver:

Tusind tak

Jeg må kigge nærmere på noget af uld, når det kommer i butikkerne igen. Synes ikke jeg vil bestille så meget over nettet, da jeg gerne vil se kvaliteten på tøjet i virkeligheden
Voksipose har vi

Der er os stor forskel.. Vi er rigtig glade for joha også har det den ekstra bonus at det os er pænt.. Jamen så ska der jo heller ik så meget tøj til når man ska ud og putte..

Anmeld

10. juni 2013

Karla

Månsson skriver:

Der er os stor forskel.. Vi er rigtig glade for joha også har det den ekstra bonus at det os er pænt.. Jamen så ska der jo heller ik så meget tøj til når man ska ud og putte..

Ja, der er rigtig stor forskel på mærkerne, så vil ikke tage chancen over nettet, så hellere vente nogle måneder endnu
Nej, det er dejligt vi har den, så hun ikke skal pakkes ind i en masse tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.