Hvad passer til Mila?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Pikku Myy

Christabelle skriver:

Har selv tænkt på My, men det er min kæreste ikke så vild med.

Ved faktisk ikke om vi er til længere eller kortere navne
Vi har snakket om Emmelie også man kan ikke finde ud af om det passer til Mila.

Synes det er svært. Specielt fordi min kæreste og jeg er meget lidt enige om navne generelt. Mila er det eneste navn som vi har kunnet blive enige om også inden vi vidste om vi ventede en pige eller en dreng. Drengenavne kunne vi SLET ikke finde

Personligt ville jeg synes Emmelie ligger for tæt op ad Mila, men det er det er jo jeres barn

Hvad med Sofie, Alberte, Karoline?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Christabelle

Pikku Myy skriver:

Personligt ville jeg synes Emmelie ligger for tæt op ad Mila, men det er det er jo jeres barn

Hvad med Sofie, Alberte, Karoline?

Ja er også det jeg tænker, men synes bare det er så fint et navn

Karoline er også sødt!

Anmeld

10. juni 2013

bøllen

Hejsa.

Min kæreste og jeg venter en lille pige til november og har for længe siden bestemt at hun skal hedde Mila

Nu er vi begyndt at snakke om at vi godt kunne tænke os at hun fik et navn mere. Så hun enten kommer til at hedde Mila+navn+efternavn
eller navn+Mila+efternavn. Men vi kan ikke finde et navn mere som vi virkelig kan lide.

Det skal lige siges, at hvis ikke vi finder et navn vi elsker lige så meget som Mila, så dropper vi det selvfølgelig. Vi vil ikke kalde hende noget bare fordi vi lige fik en god idé.

Har I nogle idéer til navne der klinger super godt med Mila??

Jeg har en lille niece der hedder Milla Sophie

Anmeld

10. juni 2013

MortilElias2010

Christabelle skriver:

Hejsa.

Min kæreste og jeg venter en lille pige til november og har for længe siden bestemt at hun skal hedde Mila

Nu er vi begyndt at snakke om at vi godt kunne tænke os at hun fik et navn mere. Så hun enten kommer til at hedde Mila+navn+efternavn
eller navn+Mila+efternavn. Men vi kan ikke finde et navn mere som vi virkelig kan lide.

Det skal lige siges, at hvis ikke vi finder et navn vi elsker lige så meget som Mila, så dropper vi det selvfølgelig. Vi vil ikke kalde hende noget bare fordi vi lige fik en god idé.

Mila Sophie/Sofie... Mila er sødt i sig selv, men er op til jer. Og Sophie/Sfie var lige det jeg tænkte da jeg læste overskriften. 

Anmeld

10. juni 2013

Christabelle

Tak for jeres forslag :-)

Er der flere der måske har nogle fine navne der passer til Mila? :-)

Anmeld

10. juni 2013

BabyMus

Mila Sophia var det første jeg tænkte på.

Hvis Mila var det første I blev enige om, så synes jeg næsten det skal være det første navn. Fordi det må være NAVNET, tænker jeg bare. (:

Lidt forslag:

Mila Sophia
Mila Victoria
Mila Leonora
Mila Rosa
Mila Melina
Mila Selina
Mila Alberte
Mila Amalie
Mila Annabel
Mila Isabel
Mila Augusta
Mila Karla
Mila Filippa
Mila Elise/a
Mila Eline/a
Mila Felina
Mila Filucca
Mila Malucca
Mila Isolde
Mila Lucia
Mila Malou
Mila Matilde
Mila Olivia
Mila Savanna

Lidt forslag, beklager hvis de er nævnt, har bare taget dem jeg kom i tanke om og flere af de navne jeg selv kan lide som jeg synes passer sammen med Mila. (:

Hvis jeg må tillade mig at sige det, så synes jeg at Emmelie ikke passer så godt til igen. Synes ikke det er nemt at sige de to navne sammen, uanset hvad man sætter først. Jeg kan rigtig godt lide begge navne, så det er ikke fordi jeg ikke kan lide dem, synes bare det er svært at sige dem sammen.

Anmeld

10. juni 2013

Pigent

Christabelle skriver:

Hejsa.

Jeg er lidt i tvivl om udtalen på Mila, udtales det ligesom Milla eller Vila bare med M eller på en helt tredje måde?

Mila Mai

Mila Sofie/Sofia

Mila Marie

Mila Mathilde

Mila Kirstine 

Mila Augusta

Mila Fransiska

Mila Celina

Anmeld

10. juni 2013

esioul

Christabelle skriver:

Hejsa.

Mila-Maria - min favorit

Mila-Maya eller Maya-Mila

Anmeld

10. juni 2013

Christabelle

Barnepigen skriver:

Jeg er lidt i tvivl om udtalen på Mila, udtales det ligesom Milla eller Vila bare med M eller på en helt tredje måde?

Mila Mai

Mila Sofie/Sofia

Mila Marie

Mila Mathilde

Mila Kirstine 

Mila Augusta

Mila Fransiska

Mila Celina

Tusind tak for mange gode forslag!
Det udtales lige som Vila, altså med langt i

Anmeld

10. juni 2013

Christabelle

BabyMus skriver:

Mila Sophia var det første jeg tænkte på.

Hvis Mila var det første I blev enige om, så synes jeg næsten det skal være det første navn. Fordi det må være NAVNET, tænker jeg bare. (:

Lidt forslag:

Mila Sophia
Mila Victoria
Mila Leonora
Mila Rosa
Mila Melina
Mila Selina
Mila Alberte
Mila Amalie
Mila Annabel
Mila Isabel
Mila Augusta
Mila Karla
Mila Filippa
Mila Elise/a
Mila Eline/a
Mila Felina
Mila Filucca
Mila Malucca
Mila Isolde
Mila Lucia
Mila Malou
Mila Matilde
Mila Olivia
Mila Savanna

Lidt forslag, beklager hvis de er nævnt, har bare taget dem jeg kom i tanke om og flere af de navne jeg selv kan lide som jeg synes passer sammen med Mila. (:

Hvis jeg må tillade mig at sige det, så synes jeg at Emmelie ikke passer så godt til igen. Synes ikke det er nemt at sige de to navne sammen, uanset hvad man sætter først. Jeg kan rigtig godt lide begge navne, så det er ikke fordi jeg ikke kan lide dem, synes bare det er svært at sige dem sammen.

Mange gode forslag! Tusind tak
Er enig i det du siger om Emmelie. Var også derfor jeg skrev jeg ikke var sikker på det passede til Mila synes bare det (også) er et rigtig fint navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.