Hvad passer til Mila?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.646 visninger
38 svar
7 synes godt om
10. juni 2013

Christabelle

Hejsa.

Min kæreste og jeg venter en lille pige til november og har for længe siden bestemt at hun skal hedde Mila

Nu er vi begyndt at snakke om at vi godt kunne tænke os at hun fik et navn mere. Så hun enten kommer til at hedde Mila+navn+efternavn
eller navn+Mila+efternavn. Men vi kan ikke finde et navn mere som vi virkelig kan lide.

Det skal lige siges, at hvis ikke vi finder et navn vi elsker lige så meget som Mila, så dropper vi det selvfølgelig. Vi vil ikke kalde hende noget bare fordi vi lige fik en god idé.

Har I nogle idéer til navne der klinger super godt med Mila??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Pikku Myy

Christabelle skriver:

Hejsa.

Min kæreste og jeg venter en lille pige til november og har for længe siden bestemt at hun skal hedde Mila

Nu er vi begyndt at snakke om at vi godt kunne tænke os at hun fik et navn mere. Så hun enten kommer til at hedde Mila+navn+efternavn
eller navn+Mila+efternavn. Men vi kan ikke finde et navn mere som vi virkelig kan lide.

Det skal lige siges, at hvis ikke vi finder et navn vi elsker lige så meget som Mila, så dropper vi det selvfølgelig. Vi vil ikke kalde hende noget bare fordi vi lige fik en god idé.

Hvor mange stavelser er der i efternavnet?

Anmeld

10. juni 2013

Christabelle

Pikku Myy skriver:

Hvor mange stavelser er der i efternavnet?

2 efternavne med 2 stavelser i hver

Anmeld

10. juni 2013

Pikku Myy

Christabelle skriver:

2 efternavne med 2 stavelser i hver

Så ville jeg som udgangspunkt holde mig fra navne med to stavelser

Jeg synes det kan være utrolig fint med at helt kort mellemnavn. Fx Mila My eller Mila Jo.

Måske er I mere til de længere?

Anmeld

10. juni 2013

Christabelle

Pikku Myy skriver:

Så ville jeg som udgangspunkt holde mig fra navne med to stavelser

Jeg synes det kan være utrolig fint med at helt kort mellemnavn. Fx Mila My eller Mila Jo.

Måske er I mere til de længere?

Har selv tænkt på My, men det er min kæreste ikke så vild med.

Ved faktisk ikke om vi er til længere eller kortere navne
Vi har snakket om Emmelie også man kan ikke finde ud af om det passer til Mila.

Synes det er svært. Specielt fordi min kæreste og jeg er meget lidt enige om navne generelt. Mila er det eneste navn som vi har kunnet blive enige om også inden vi vidste om vi ventede en pige eller en dreng. Drengenavne kunne vi SLET ikke finde

Anmeld

10. juni 2013

Trekløver(:

Christabelle skriver:

Hejsa.

Mila Sophia eller Mila Maj 

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

Christabelle skriver:

Hejsa.

mila- maria

mila- camille

anne- mila

Anmeld

10. juni 2013

Christabelle

malle23 skriver:

Mila Sophia eller Mila Maj 

Gode forslag Tak

Anmeld

10. juni 2013

Christabelle

l.kjoeller skriver:

mila- maria

mila- camille

anne- mila

Åhh er helt vild med Camille Tak

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

Christabelle skriver:

Åhh er helt vild med Camille Tak

også mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.