Din drømmerejse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

Svenne

Demosan skriver:

UUuh.... Der er SÅ mange steder! Jeg elsker at opleve forskellige kulturer. Natur har ligeledes en stor betydning for mine valg af destinationer. Men jeg tror min top fem ser således ud:

- Kina

- Grønland

- Isarel (eventuelt med et besøg i Jordan)

- Sydafrika - på trods af at jeg allerede har været der

- New Zealand

Min kæreste har dog fået sin drømmerejse opfyldt først. Han har altid gerne ville til Japan, hvilket vi skal tre uger næste forår. Det var ikke et af mine førstevalg, men jeg er sikker på det bliver en fantastisk tur! Til gengæld får jeg en kort tur til Sankt Petersborg i efteråret. En by som de sidste par år har stået på min to do-liste. 

Hvor fedt! I er jo allerede godt i gang med at udleve drømmene Japan er helt sikkert også spændende - men meget moderne!

Hvad synes du om Sydafrika? (det kan vel ikke være helt galt, når du nu gerne vil tilbage)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Svenne

M (: skriver:

Jeg har samme drøm; 3 down, 4 to go!

(har faktisk været på 3 kontinenter på 1 døgn )

3 kontinenter på et døgn? Det lyder "travlt"

Anmeld

11. juni 2013

Svenne

Røverdatter skriver:

Uh, jeg har drømt længe om at tage til bali i indonesien. Drømmen går ud på at jeg kommer til at eje en hytte ved stranden og at jeg bor der i et halvt år (vinteren) for derefter at bo det andet halve år i Danmark.  Ja, vi må vel gerne drømme :-) udover det vil jeg helt vildt gerne til Afrika,  gerne syd. Men den mest realistiske drøm er endnu simplere, nemlig at tage på rundrejse i europa med auto camper og opleve Holland,  Østrig, Italien, Frankrig og Spanien:-)

Man har altid lov at drømme!

Autocamper i Europa har vi også snakket om! Det kunne være vildt spændende. Så kan man nå at opleve meget forskellig natur og kultur på én rejse!

Anmeld

11. juni 2013

-Sigrid-

Jeg har samme drøm; 3 down, 4 to go!

(har faktisk været på 3 kontinenter på 1 døgn )

Fedt

Er det så "bare" for at kunne sige at du har været der, du vil det, eller er det for at opleve kulturene

Min far har arbejdet i Singapor, hele vejen rundt om Afrika og på Antaktisk! Det syntes jeg er lidt vildt 

Anmeld

11. juni 2013

M (:

-Sigrid- skriver:

Fedt

Er det så "bare" for at kunne sige at du har været der, du vil det, eller er det for at opleve kulturene

Min far har arbejdet i Singapor, hele vejen rundt om Afrika og på Antaktisk! Det syntes jeg er lidt vildt 

Helt klart for at opleve kulturerne. Jeg har været i Afrika (Egypten), men synes ikke rigtig det tæller, da det ikke afredt "rigtige" Afrika, altså ikke eksotisk nok

Derudover har jeg studeret 3 mdr. i Thailand og arbejdet frivilligt 3 uger i Bhutan - oplevelser jeg ikke var foruden

Det lyder også ret vildt! :p

Anmeld

11. juni 2013

M (:

Svenne skriver:

3 kontinenter på et døgn? Det lyder "travlt"

Vi var på ferie i Egypten; vi var i Cairo (Afrika) om aftenen, kørte til Sinaihalvøen (hvor vi boede (Asien)) om natten og fløj hjem til Dk om eftermiddagen (Europa)..

Anmeld

11. juni 2013

-Sigrid-

Helt klart for at opleve kulturerne. Jeg har været i Afrika (Egypten), men synes ikke rigtig det tæller, da det ikke afredt "rigtige" Afrika, altså ikke eksotisk nok

Derudover har jeg studeret 3 mdr. i Thailand og arbejdet frivilligt 3 uger i Bhutan - oplevelser jeg ikke var foruden

Det lyder også ret vildt! :p

Nej det syntes jeg heller ikke, kunne helt vild godt tænkte mig at komme til at bo på en farm et par uger midt i Afrika

Åååårh det lyder lækkert!

Anmeld

11. juni 2013

Zelinasmor

En tur til egypten. (El Gouna) Min mor og stedfar er lige kommet hjem efter den dejligste og smukkeste ferie. Der er så roligt i El gouda frem for Hurghada hvor de står med maskinpistoler på hver gadehjørne .

Vi tager måske afsted i August. Det koster 12.000 (inkl. gratis drikkevare og mad døgnets 24 timer) + lommepenge for 2 voksne.

Og så er der op mod 50 grader i solen i august 

Anmeld

11. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Twinkle little star skriver:

Ja, det er en lang flyve tur til usa.. Min søn har fløjet et par gange nu, så det skal han nok klare.. 

en tur til grønland koster ca 15.000 incl ture deroppe.. Pr person 

Så skal der jo også være penge til souvenirers osv.. Det er mange penge, men er sikker på at det er alle pengene værd at rejse derop.. 

Det ER alle pengene værd, kan jeg fortælle dig. Jeg var der i 2000 i to måneder

I november skal jeg til Island - det bliver også spændende

Anmeld

11. juni 2013

Frk. Himmelblå

På hesteryg rundt i Yellow Stone. Overnatte ved lejrbål a la en true cowboy. Spise baked beans fra dåse og lytte efter bjørne-alarmen, vi har sat op forinden. Mærke den lune dag fortage sig for tundraen. Høre træernes hvislen fortælle historier fra gamle dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.