Din drømmerejse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.534 visninger
70 svar
29 synes godt om
10. juni 2013

Svenne

Hej Piger

Hvor ville I allerhelst rejse hen, hvis I overhovedet ikke skulle spekulere på økonomien?

Jeg sidder lige og drømmer lidt..

Men sagen er den, at vi har besluttet os for at spare op til en laaaang fed rejse sammen med børnene, når de er blevet lidt større.

Så jeg synes, det kunne være sjovt at høre om jeres rejse-drømme

Lige pt. drømmer jeg selv om en auto-camper ferie i USA, måske Californien. Men en tur til Australien ville heller ikke være dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Chevro

Svenne skriver:

Hej Piger

Hvor ville I allerhelst rejse hen, hvis I overhovedet ikke skulle spekulere på økonomien?

Jeg sidder lige og drømmer lidt..

Men sagen er den, at vi har besluttet os for at spare op til en laaaang fed rejse sammen med børnene, når de er blevet lidt større.

Så jeg synes, det kunne være sjovt at høre om jeres rejse-drømme

Lige pt. drømmer jeg selv om en auto-camper ferie i USA, måske Californien. Men en tur til Australien ville heller ikke være dårligt

Kan nemt følge dig!! Australien og USA vil også være mine valg <3 fantastiske lande at tá på oplevelse i! Ville også super gerne leje en fed øse i USA og køre rundt omkring (:

Men i Australien vil jeg vildt gerne ud på de kæmpe store farme De er så surrealistiske store!!!

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

Chevro skriver:

Kan nemt følge dig!! Australien og USA vil også være mine valg <3 fantastiske lande at tá på oplevelse i! Ville også super gerne leje en fed øse i USA og køre rundt omkring (:

Men i Australien vil jeg vildt gerne ud på de kæmpe store farme De er så surrealistiske store!!!

Ja, det ville jeg også gerne. Jeg forestiller mig at alt begge steder bare er stoooooort i forhold til alting herhjemme

Anmeld

10. juni 2013

Chevro

Svenne skriver:

Ja, det ville jeg også gerne. Jeg forestiller mig at alt begge steder bare er stoooooort i forhold til alting herhjemme

Lige præcis! Også det jeg vil synes er så utrolig fascinerende (;

Men så må vi til at spare op :b

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

Chevro skriver:

Lige præcis! Også det jeg vil synes er så utrolig fascinerende (;

Men så må vi til at spare op :b

Ja, det kunne være rigtig fedt at opleve!

Der er ikke andet for! Det er ikke de billigste destinationer

Anmeld

10. juni 2013

Tulle28

Bora Bora!! Det er min ultimative drømmerejse

Anmeld

10. juni 2013

Mettefpigen

Usa :-D gerne nashville :-P har noget familie der bor i australien, og må indrømme at med de historier de kommer med så kunne jeg ikk tænke mig at komme dertil.....

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

Mettefpigen skriver:

Usa :-D gerne nashville :-P har noget familie der bor i australien, og må indrømme at med de historier de kommer med så kunne jeg ikk tænke mig at komme dertil.....

Nå, det lyder da ikke godt...?

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

Tulle28 skriver:

Bora Bora!! Det er min ultimative drømmerejse

Hvor ligger det? Det lyder meget eksotisk!

Anmeld

10. juni 2013

Tulle28

Svenne skriver:

Hvor ligger det? Det lyder meget eksotisk!

Tahiti / Fransk Polynesien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.