Svenne skriver:
Hej Piger
Hvor ville I allerhelst rejse hen, hvis I overhovedet ikke skulle spekulere på økonomien?
Jeg sidder lige og drømmer lidt.. 
Men sagen er den, at vi har besluttet os for at spare op til en laaaang fed rejse sammen med børnene, når de er blevet lidt større.
Så jeg synes, det kunne være sjovt at høre om jeres rejse-drømme 
Lige pt. drømmer jeg selv om en auto-camper ferie i USA, måske Californien. Men en tur til Australien ville heller ikke være dårligt 
De caribiske øer... åhr, eller Bali.. *drømme, drømme* og så har jeg i flere år godt kunne tænke mig at komme til Cuba og Abu Dhabi - Ville sådanset også gerne til USA igen - har været i Orlando og Miami, men ville gerne til New York, Las Vegas, Los Angeles...
Jeg går og spekulerer i en lille rejse for min datter og jeg (og også mormor/morfar, men de må betale for dem selv hvis de vil med, hihi) til efteråret - sådan i oktober/november - når jeg er græsenke (kæresten skal arbejde for Søværnet i Somalia fra september til januar 

Men økonomien skal jo være til det, så kunne forestille mig, at det blev Egypten eller Tyrkiet - men der er jo også dejligt.
Anmeld