Din drømmerejse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Mettefpigen

Svenne skriver:

NNeiik

Nå, det lyder da ikke godt...?

Nej ikk noget vildt..... Bare fordi jeg er rædselsslagen for edderkopper... Og de daglige ting de skal huske f.eks. At tjekke sko og cykelsaddel.... Slanger i haven og sådan nogle ting.... :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Svenne

Mettefpigen skriver:

Nej ikk noget vildt..... Bare fordi jeg er rædselsslagen for edderkopper... Og de daglige ting de skal huske f.eks. At tjekke sko og cykelsaddel.... Slanger i haven og sådan nogle ting.... :-S

Åh ja, det er rigtigt.. De har vidst ret mange kryb dernede. Dem er jeg heller ikke så vilde med!
Men heldigvis er jeg ikke så skrækslagen for dem, at det ville forhindre mig i at rejse derned

Anmeld

10. juni 2013

Mettefpigen

Svenne skriver:

Åh ja, det er rigtigt.. De har vidst ret mange kryb dernede. Dem er jeg heller ikke så vilde med!
Men heldigvis er jeg ikke så skrækslagen for dem, at det ville forhindre mig i at rejse derned

Det er jeg.... Total rædselsslagen..... :-S men nok også mere fordi at de kan fortælle det... Om hvor store de er, og hvordan de render inde i deres hus..

Anmeld

10. juni 2013

bøllen

Svenne skriver:

Hej Piger

Hvor ville I allerhelst rejse hen, hvis I overhovedet ikke skulle spekulere på økonomien?

Jeg sidder lige og drømmer lidt..

Men sagen er den, at vi har besluttet os for at spare op til en laaaang fed rejse sammen med børnene, når de er blevet lidt større.

Så jeg synes, det kunne være sjovt at høre om jeres rejse-drømme

Lige pt. drømmer jeg selv om en auto-camper ferie i USA, måske Californien. Men en tur til Australien ville heller ikke være dårligt

Vores drømme rejser bliver snart en realitet . Vi er p.t ved at hente tilbud ind til vores drøm de sidste 10-12 år.

næste år i april går turen til USA , 1 uge i new York efterfulgt af 3 ugers rundrejse i Florida i autocamper 

Det bliver SÅ GODT og vi glæder os helt vildt 

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

bøllen skriver:

Vores drømme rejser bliver snart en realitet . Vi er p.t ved at hente tilbud ind til vores drøm de sidste 10-12 år.

næste år i april går turen til USA , 1 uge i new York efterfulgt af 3 ugers rundrejse i Florida i autocamper 

Det bliver SÅ GODT og vi glæder os helt vildt 

Ej hvor fedt! Det er lige præcis sådan noget vi drømmer om.

Hvor store er dine børn?

Anmeld

10. juni 2013

hautecouture

Svenne skriver:

Hej Piger

Hvor ville I allerhelst rejse hen, hvis I overhovedet ikke skulle spekulere på økonomien?

Jeg sidder lige og drømmer lidt..

Men sagen er den, at vi har besluttet os for at spare op til en laaaang fed rejse sammen med børnene, når de er blevet lidt større.

Så jeg synes, det kunne være sjovt at høre om jeres rejse-drømme

Lige pt. drømmer jeg selv om en auto-camper ferie i USA, måske Californien. Men en tur til Australien ville heller ikke være dårligt

De caribiske øer... åhr, eller Bali.. *drømme, drømme* og så har jeg i flere år godt kunne tænke mig at komme til Cuba og Abu Dhabi - Ville sådanset også gerne til USA igen - har været i Orlando og Miami, men ville gerne til New York, Las Vegas, Los Angeles...

Jeg går og spekulerer i en lille rejse for min datter og jeg (og også mormor/morfar, men de må betale for dem selv hvis de vil med, hihi) til efteråret - sådan i oktober/november - når jeg er græsenke (kæresten skal arbejde for Søværnet i Somalia fra september til januar

Men økonomien skal jo være til det, så kunne forestille mig, at det blev Egypten eller Tyrkiet - men der er jo også dejligt.

Anmeld

10. juni 2013

bøllen

Svenne skriver:

Ej hvor fedt! Det er lige præcis sådan noget vi drømmer om.

Hvor store er dine børn?

Vi har drømt om de i MANGE år og nu ser det endelig ud til at lykkes. Der er sparet sammen til selve rejsen så nu manger vi bare lomme pengene 

Vores drenge er 11,11 og 3 år.. Den lille når at blive 4 og de store knap 12 når vi skal afsted

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

hautecouture skriver:

De caribiske øer... åhr, eller Bali.. *drømme, drømme* og så har jeg i flere år godt kunne tænke mig at komme til Cuba og Abu Dhabi - Ville sådanset også gerne til USA igen - har været i Orlando og Miami, men ville gerne til New York, Las Vegas, Los Angeles...

Jeg går og spekulerer i en lille rejse for min datter og jeg (og også mormor/morfar, men de må betale for dem selv hvis de vil med, hihi) til efteråret - sådan i oktober/november - når jeg er græsenke (kæresten skal arbejde for Søværnet i Somalia fra september til januar

Men økonomien skal jo være til det, så kunne forestille mig, at det blev Egypten eller Tyrkiet - men der er jo også dejligt.

Det var også nogle skønne steder! Dejligt at få lidt inspiration.

Turen jeg har kigget på i USA er Los Angeles - San Fransisco - Les Vegas. Det kunne være så fedt!

Det lyder som en god ide at tage afsted i efteråret. Det er lang tid I skal undvære farmand...

Anmeld

10. juni 2013

Juliekp

Uden tvivl Hawaii

Anmeld

10. juni 2013

hautecouture

Svenne skriver:

Det var også nogle skønne steder! Dejligt at få lidt inspiration.

Turen jeg har kigget på i USA er Los Angeles - San Fransisco - Les Vegas. Det kunne være så fedt!

Det lyder som en god ide at tage afsted i efteråret. Det er lang tid I skal undvære farmand...

Åhr, det lyder også fedt Min kæreste tog 5 dage i New York mens jeg læste - han tilbød mig at komme med, men måtte desværre takke nej - det var under eksamenslæsning - hvilket jeg godt kunne have læst derovre hvis ikke lige det var fordi det var en gruppe eksamen og rejsen var 5 af de 7 sidste dage inden selve eksamen - sur røv

Men han vil gerne til New York igen - jeg er ikke så meget turist-menneske, jeg vil hellere sidde på en lille jazzklub i en gyde og gå i de små kroge og stræder i de store byer - og da Kasper så alle turist attraktionerne på sin tur, så kan vi gøre det jeg vil næste gang  Smart.

Ja, det er meget længe vi skal være alene - derfor jeg tænker det ville være rart med lidt adsprædelse... Det bliver godt - hvis der da bliver råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.