christina92 skriver:
Hun er 8½ mdr...
Hun bruger sut, men det er bestemt ikke det samme som babs 

Nej, det er det jo ikke 
Har en veninde, som har en datter, der skal fravænnes amningen inden for nær fremtid. Hun tager ikke sut og det tror jeg er rigtig svært, hvis man har et barn med stort tryghedsbehov ved brystet. Men 8,5 mdr. er jo ikke så gammelt endnu, så det er nok mere i.f.t. hvad du selv kan leve med/synes er rart 
Måske går det i sig selv inden for en rum tid. Min datter(nu 2 år) blev flaskebarn da hun var 2 mdr. Hun stoppede selv med at ville tage den, da hun var 11 mdr. ca. Jeg ved godt nok ikke, om man helt kan sammenligne bryst og flaske mhp det, men nu ammer jeg min søn på knap 8 mdr. og det er stadig en enkelt gang ved 4-5 tiden engang i mellem. Det kommer også an på, hvor meget han har spist i løbet af dagen
Men jeg tager det ret afslappet i, for det giver sig selv, at amningen trappes ned, når han starter i DP. Lige nu nyder jeg bare barslen, for det "glemte" jeg lidt med min datter, fordi meget fokus lå på hendes "kunnen" m.m. Det fortryder jeg rigtig meget i dag. Tiden smutter fra en, inden man har set sig om 
Anmeld