Nej nej nej nej nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

**Ønskebabyen

TK88 skriver:

Tak for det.. Jeg venter tvillinger og de har det begge godt.. Der var hjerteblink og det hele

Dejlig update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Dianabk

TK88 skriver:

Jaaa begge guldklumper har det godt, der var hjerteblink ved begge

Sikke en fantastisk update

Anmeld

21. juni 2013

CroQuis

TK88 skriver:

Ja er total lykkelig igen
Nej det kunne de ikke se, de kunne kun se at blødningen kommer fra livmoderen..

Hvordan går det med dig?? 

Jeg har jo desværre mistet den ene tvilling her i uge 9 

Anmeld

23. juni 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Hvordan går det med dig?? 

Jeg har jo desværre mistet den ene tvilling her i uge 9 

Det går rigtig fint, var til scanning i mandags og de havde det begge godt.. Dog havde jeg noget blod til at ligge i livmoderen som ikke var kommet ud, så mere hvile til mig.

Åh nej det jeg frygtelig ked af at høre.. Hvordan har du det med det? Og har den anden det okay?

Anmeld

23. juni 2013

CroQuis

Tanya88 skriver:

Det går rigtig fint, var til scanning i mandags og de havde det begge godt.. Dog havde jeg noget blod til at ligge i livmoderen som ikke var kommet ud, så mere hvile til mig.

Åh nej det jeg frygtelig ked af at høre.. Hvordan har du det med det? Og har den anden det okay?

Jeg havde også en blodansamling i livmoderen.

Nu her, efter den ene er stået af, havde lægen en teori om, at det er derfor.. Altså at tvilling B, har haft det skidt, og kroppen ville abortere den, og derfor havde jeg en blodansamling..

Jamen der er lidt svært både at være ked og glad 

Er selvfølgelig meget ked af at have mistet den ene, men samtidig lå den anden og dansede for os, ved scanningen for en uge siden 

Anmeld

23. juni 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Jeg havde også en blodansamling i livmoderen.

Nu her, efter den ene er stået af, havde lægen en teori om, at det er derfor.. Altså at tvilling B, har haft det skidt, og kroppen ville abortere den, og derfor havde jeg en blodansamling..

Jamen der er lidt svært både at være ked og glad 

Er selvfølgelig meget ked af at have mistet den ene, men samtidig lå den anden og dansede for os, ved scanningen for en uge siden 

Åh, føler med dig, sender et STORT kram til dig
Ja kan godt forstå at du har svært ved at finde ud af følelserne når man lige har mistet en, men stadig har den anden tilbage.. Men heldigvis har du stadig den anden

Åh nej bliver helt bange nu når du siger du også havde en blodansamling
Jeg var til scanning, sådan et tjek på fertilitetsklinikken, i mandags og der havde de begge det godt, og det var så der de fortalte at der var lidt blod i livmoderen

Anmeld

24. juni 2013

CroQuis

Tanya88 skriver:

Åh, føler med dig, sender et STORT kram til dig
Ja kan godt forstå at du har svært ved at finde ud af følelserne når man lige har mistet en, men stadig har den anden tilbage.. Men heldigvis har du stadig den anden

Åh nej bliver helt bange nu når du siger du også havde en blodansamling
Jeg var til scanning, sådan et tjek på fertilitetsklinikken, i mandags og der havde de begge det godt, og det var så der de fortalte at der var lidt blod i livmoderen

Mange tak  Er også lykkelig for at vi stadig har den ene, men det er stadig svært at vænne sig til tanken, når jeg ved at der har været to.. 

Kan godt forstå du bliver bange nu, men det var altså ikke min mening 

Hvornår har du været til scanning sidst? Er tvillingerne lige store?

Vi så hjerteblink i uge 7 og 8, men 9+6 var der ikke hjerteblink hos tvilling 2... Nu når manden og jeg tænker tilbage, var det også den der var et par mm mindre end tvilling 1, hvilket lægerne sagde ikke var alarmerende, men det får da alligevel tankerne igang, når den har været mindre fra start af  

Anmeld

24. juni 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Mange tak  Er også lykkelig for at vi stadig har den ene, men det er stadig svært at vænne sig til tanken, når jeg ved at der har været to.. 

Vi så hjerteblink i uge 7 og 8, men 9+6 var der ikke hjerteblink hos tvilling 2... Nu når manden og jeg tænker tilbage, var det også den der var et par mm mindre end tvilling 1, hvilket lægerne sagde ikke var alarmerende, men det får da alligevel tankerne igang, når den har været mindre fra start af  

Det kan jeg godt følge dig i, ville have haft det på samme måde, hvis jeg mistede den ene.. Den der blandede følelse af glæde og sorg..

Nej det ved jeg godt det ikke var

Jamen var afsted i mandags (den 17.) og alt var okay.. Altså den ene kan 1.4 mm. større end den anden, og de har fulgt hinanden sådan hele tiden, og fik også afvide at det var normalt Skal til scanning igen i morgen, så er VILDT spændt på hvad jeg får afvide..

Vi så hjerteblink i uge 7+0, 9+3 og igen i mandags 10+3 og håber da stærkt på også og se hjerteblink i morgen 11+4

Ja tankerne må da køre lidt på om den så altid har været "syg" siden du tabte det "så sent".. Men de vidste ikke hvad årsagen var eller?

Anmeld

28. juni 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Lille update på i tirsdags

Begge havde det godt, der var hjerteblink og den ene bevægede sig helt vildt
Så det var rart.
Håber det går godt med dig, har sådan tænkt på dig?

Anmeld

28. juni 2013

CroQuis

Tanya88 skriver:

Lille update på i tirsdags

Begge havde det godt, der var hjerteblink og den ene bevægede sig helt vildt
Så det var rart.
Håber det går godt med dig, har sådan tænkt på dig?

Hov, kan lige se at jeg ikke fik svaret sidst 

Men nej, de kunne ikke lige sige hvad grunden var.. Kun konstatere at der ikke var bevægelse og hjerteblink hos den lille... 

Det går da fint  Ser frem til tirdag, hvor vi skal til NF 

Men det er altså stadig trist at man ved den ene er mistet  Håber bare på en god oplevelse med "den levende" på tirsdag, så kan det være man glemmer den anden lidt mere..

Men det lyder da vildt godt med din update.. Dejligt der var så meget liv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.