Hjælp ang hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

lycly

Anonym skriver:

Åh ja selvfølgelig, hold op der tænkte jeg mig sgu ikke lige om
Hvordan er det, er det de røde pigmenter der giver grimt resultat?

Det er svært at sige når din nuværende farve ikke er naturligt for så reder kunstige farvepigmenter som godt kan give total utilregnelige resultater. Og ja det er de røde og orange farver der kan blive trukket frem og det giver ikke et kønt resultat.
Uanset hvad du gør kan du ikke gå fra mørkt til lyst med 1 farvning. Det skal som regel lige justeres

Det jeg gjorde var, at jeg blegede mit hår (det var mørkebrunt) og så fik jeg heldigvis en okay rødlig farve så jeg kunne gå med det i en måneds tid. Så blegede jeg det igen - så blev det tisgult pga det rødlige og dagen efter farvede jeg det med en blond farve - ikke blegning og så blev det pænt. Men det var vist mere held end noget andet og jeg gør det aldrig igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Jeg farvede for noget tid siden mit hår mørkt men savner du min gamle hårfarve, så kom jeg til at tænke på om man ikke kunne købe denne og så bare farve hele håret.?
Jeg tænker i forhold til risikoen for at få tisgult eller orange hår, striberne her ser jo fine nok ud trods det er i mørkt hår, burde man så ikke bare kunne farve alt håret i denne farve?

Det er i naturligt mørkebrunt hår det virker. Eller lysebrunt hår.

Bruger du det i farvet hår som er mørkt, ser det forfærdeligt ud!

Istedet brug b4 color remover. Jeg har gode erfaringer med den, og har brugt den samtlige gange. Men husk at bruge den der hedder b4 color remover EKSTRA, da den er tilegnet mørkt hår.

Anmeld

9. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg har en mellemting af askeblond og leverpostej havde købt en hårfarve der mindede om min egen og farvede det her til aften, men man kan slet ikke se jeg har haft farve i

Nej for hvis det er for at få det lysere er du enten nødt til at afblegGoogle ja kan godt blive gult men du kan få noget shampoo til at trække det gule ud af håret eller skal du til frisør og ha trukket farven ud dit hår

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Det er i naturligt mørkebrunt hår det virker. Eller lysebrunt hår.

Bruger du det i farvet hår som er mørkt, ser det forfærdeligt ud!

Istedet brug b4 color remover. Jeg har gode erfaringer med den, og har brugt den samtlige gange. Men husk at bruge den der hedder b4 color remover EKSTRA, da den er tilegnet mørkt hår.

Okay tak hvor kan jeg købe det henne?

Anmeld

10. juni 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Okay tak hvor kan jeg købe det henne?

Bilka

Anmeld

10. juni 2013

Chevro

Anonym skriver:

Jeg farvede for noget tid siden mit hår mørkt men savner du min gamle hårfarve, så kom jeg til at tænke på om man ikke kunne købe denne og så bare farve hele håret.?
Jeg tænker i forhold til risikoen for at få tisgult eller orange hår, striberne her ser jo fine nok ud trods det er i mørkt hår, burde man så ikke bare kunne farve alt håret i denne farve?

Hej (:

Jeg har gået fra Hvidt til sort og tilbage igen MANGE gange efterhånden! Åha jeg lærer det aldrig (;

Vil klart anbefale dig at få frisøren til det! For hvis ikke resultatet er som du ønsker / lovet - gør de det om.

:-) Det er en proces der tager lang tid og koster mange penge, man går desværre ikke lige hen og bliver pæn lys på en gang farve eller to

Så skal dit nuværende hår ihvertfald være meget falmet.

Håber du finder den rigtige løsning for dig.

:-)

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Bilka

Hehe Det fandt jeg ud af efter at have været i Føtex, Føtex food ,Kvickly og til sidst Bilka.
Føj hvor det stinker fælt puha, men det hjalp da lidt på håret, tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.