Hjælp ang hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.494 visninger
16 svar
4 synes godt om
9. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg farvede for noget tid siden mit hår mørkt men savner du min gamle hårfarve, så kom jeg til at tænke på om man ikke kunne købe denne og så bare farve hele håret.?
Jeg tænker i forhold til risikoen for at få tisgult eller orange hår, striberne her ser jo fine nok ud trods det er i mørkt hår, burde man så ikke bare kunne farve alt håret i denne farve?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvilken hårfarve har du...altså når du skriver mørkt er det lidt svært at gætte sig til om det er lysbrunt, brunt eller sort

Anmeld

9. juni 2013

lycly

Hvis du kigger bag på de almindelige hårfarver altså ikke dem til striber, så er der heller ikke nogen af farve resultaterne der bliver tis-gule. Det handler nemlig ikke om den hårfarve man har i forvejen, men om hvilke pigmenter der er i. Min veninde og jeg har begge tit bleget vores hår/farvet det lyst og hun ender altid med gult hår hvor mit altid ser naturligt ud - og det er fordi vi har forskellige pigmenter i vores hår på trods af vi begge har kedelig leverpostejs farve

Så jo, du kan godt bruge farven til hele håret men det kan stadig godt risikere at blive tis gult

Anmeld

9. juni 2013

anynom

Jeg ville ikke turde - jeg bruger i stedet det produkt som hedder ColourB4.

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvilken hårfarve har du...altså når du skriver mørkt er det lidt svært at gætte sig til om det er lysbrunt, brunt eller sort

Hehe sorry det er mørkebrunt

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Hvis du kigger bag på de almindelige hårfarver altså ikke dem til striber, så er der heller ikke nogen af farve resultaterne der bliver tis-gule. Det handler nemlig ikke om den hårfarve man har i forvejen, men om hvilke pigmenter der er i. Min veninde og jeg har begge tit bleget vores hår/farvet det lyst og hun ender altid med gult hår hvor mit altid ser naturligt ud - og det er fordi vi har forskellige pigmenter i vores hår på trods af vi begge har kedelig leverpostejs farve

Så jo, du kan godt bruge farven til hele håret men det kan stadig godt risikere at blive tis gult

Åh ja selvfølgelig, hold op der tænkte jeg mig sgu ikke lige om
Hvordan er det, er det de røde pigmenter der giver grimt resultat?

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg ville ikke turde - jeg bruger i stedet det produkt som hedder ColourB4.

Okay og det har du gode erfaringer med?

Anmeld

9. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg farvede for noget tid siden mit hår mørkt men savner du min gamle hårfarve, så kom jeg til at tænke på om man ikke kunne købe denne og så bare farve hele håret.?
Jeg tænker i forhold til risikoen for at få tisgult eller orange hår, striberne her ser jo fine nok ud trods det er i mørkt hår, burde man så ikke bare kunne farve alt håret i denne farve?

lidt svært når ikke du skriver hvad din gamle hårfarve er...

men i hvert fald hvis det er fordi du vil have det lyst skal du altid købe en afblegning først desværre.... den brune farve kan ikke trækkes ud med en alm lys hårfarve, hvis det er fordi du bare vil have det lystebrunt kræver det desværre også du farver det en lysere for igen at farve det efter, for det bedste resultat...

Anmeld

9. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hehe sorry det er mørkebrunt

Så ville jeg ikke gøre det. Der står også på pakken at den kun kan bruges hvis man har mellembrunt hår. 

Min søster har engang prøvet hun havde brunt hår. Resultatet blev ikke kønt

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

lidt svært når ikke du skriver hvad din gamle hårfarve er...

men i hvert fald hvis det er fordi du vil have det lyst skal du altid købe en afblegning først desværre.... den brune farve kan ikke trækkes ud med en alm lys hårfarve, hvis det er fordi du bare vil have det lystebrunt kræver det desværre også du farver det en lysere for igen at farve det efter, for det bedste resultat...

Jeg har en mellemting af askeblond og leverpostej havde købt en hårfarve der mindede om min egen og farvede det her til aften, men man kan slet ikke se jeg har haft farve i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.