Melder mig ind her :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. juni 2013

Alylia

Så melder jeg mig ind i gruppen her :-) Efter en flot digital Clearblue og 2 alm tests tror jeg på den :-)

Nu skal der bare bestille tid ved lægen så det kan blive bekræftet og vi kan komme igennem de næste 8 uger for har desværre tabt to gange for i henholdsvis uge 6 og 8 så nerver er der nok af.

Håber vi bliver nogle flere i denne gruppe for ikke at fortælle dette til nogen er godt nok svært, men magter ikke en tur mere med folks medlidenhed selvom det er noget så stort at folk så er det bare ikke nemt at miste :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Line Højdal

Alylia skriver:

Så melder jeg mig ind i gruppen her :-) Efter en flot digital Clearblue og 2 alm tests tror jeg på den :-)

Nu skal der bare bestille tid ved lægen så det kan blive bekræftet og vi kan komme igennem de næste 8 uger for har desværre tabt to gange for i henholdsvis uge 6 og 8 så nerver er der nok af.

Håber vi bliver nogle flere i denne gruppe for ikke at fortælle dette til nogen er godt nok svært, men magter ikke en tur mere med folks medlidenhed selvom det er noget så stort at folk så er det bare ikke nemt at miste :-)

alt hvad jeg kan og håber at spiren bliver der denne gang... Jeg har selv mistet en enkelt gang i uge 4, men kan slet ikke forstille mig hvordan det er at miste senere, når man endelig har vænnet sig til tanken og rigtigt er begyndt at tro på det - det må være hårdt!

Håber på en lille februar-trold til jer

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.