Fødselstidspunkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

Janni.

40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

(august)

40+2

Anmeld

9. juni 2013

Muffinmus

Fik den første 40+0

Anmeld

9. juni 2013

Tulley

Bech19 skriver:

Kære alle

Som førstegangsfødende hører man hele tiden, at man skal regne med at gå langt over tid.

Dog kender jeg ingen i min omgangskreds, som rent faktisk gik over tid, så derfor vil jeg høre jer, hvornår I fødte

Jeg blev sat igang, pga grviditetssukkersyge, på 40+0 og fødte dagen efter på 40+1.

Anmeld

9. juni 2013

LinLin

CAWI skriver:

Nå for dælen...
Tænkte bare det var uge 40, for har tit set billerder lagt op af maver, hvor de feks skriver den næste uge end den de er i. Altså ligesom jeg skrev

Det er det der forvirrende med 40. Uge er det samme som uge 39.
Lige som 1900tallet var det 20. Århundrede

Anmeld

9. juni 2013

Mor Til Oktober Børn

Bech19 skriver:

Kære alle

Som førstegangsfødende hører man hele tiden, at man skal regne med at gå langt over tid.

Dog kender jeg ingen i min omgangskreds, som rent faktisk gik over tid, så derfor vil jeg høre jer, hvornår I fødte

Mille blev født 41+2
Med Kristian var det 41+0.

Anmeld

9. juni 2013

Xolia

Bech19 skriver:

Kære alle

1: 40+0
2: 39+0

Anmeld

9. juni 2013

Cbank

Bech19 skriver:

Kære alle

Det er sjovt. Jeg har det på nøjagtigt samme måde. Har hele tiden forestillet mig at føde til MAX 1 dag over termin (fordi alle man kender ikke gik over termin)- Men nu er jeg her i uge 40+3  

Anmeld

9. juni 2013

piadas

Har stemt blankt - uge 43 mangler... Var 42+5 første gang så det var jo i uge 43.

Anmeld

9. juni 2013

K&S

Bech19 skriver:

Kære alle

Jeg fødte Anton 38+0 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.