Fødselstidspunkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: I hvilken uge fødte I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.346 visninger
47 svar
1 synes godt om
9. juni 2013

Bech19

Kære alle

Som førstegangsfødende hører man hele tiden, at man skal regne med at gå langt over tid.

Dog kender jeg ingen i min omgangskreds, som rent faktisk gik over tid, så derfor vil jeg høre jer, hvornår I fødte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Satans

Her kom Thea lige på pletten - 40+0 

Anmeld

9. juni 2013

IngenKoPåIsen

40+4

Anmeld

9. juni 2013

Louise H.

36+2

Anmeld

9. juni 2013

Rødhætte

Bech19 skriver:

Kære alle

Som førstegangsfødende hører man hele tiden, at man skal regne med at gå langt over tid.

Dog kender jeg ingen i min omgangskreds, som rent faktisk gik over tid, så derfor vil jeg høre jer, hvornår I fødte

Jeg troede også jeg ville gå over, men pludselig i uge 36+4 kunne min søn ikke vente mere 

Anmeld

9. juni 2013

lycly

Har stemt uge 41, men fødte 40+0

Anmeld

9. juni 2013

AnthonsMor

Bech19 skriver:

Kære alle

Anthon kom ved igangsættelse 41+6

Anmeld

9. juni 2013

CaWi

Jeg fødte 39+2 (altså uge 40)

Anmeld

9. juni 2013

Wimmie

Bech19 skriver:

Kære alle

Jeg fødte 39+5

Anmeld

9. juni 2013

M (:

Bech19 skriver:

Kære alle

Jeg fødte 36+3. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.