Kia2013 skriver:
I morgen tidlig kl. 7:30 skal jeg møde til igangsættelse og nu går jeg og tænker rigtig meget på hvordan det hele kommer til at forløbe...
Så vidt jeg har forstået skal jeg sættes igang med stikpiller, men det kan jo gå hurtigt og det kan også tage flere dage, hvilket jeg frygter lidt
Vil jo bare gerne have det 'overstået'... så kom gerne med historier, hvor lang tid tog din igangsættelse og hvor langt var du henne?
Skal lige siges jeg er 38+4 i morgen og skal sættes igang pga. for højt blodtryk (som jeg ligenu får blodtryksnedsættende piller for)... 
Mit forløb er nok ikke lige drømme forløbet, men du får den alligevel 
Blev sat igang 41+4 med stikpiller, fik den 1 kl 8, fik murren i maven, mødte ind kl 16 til en ny stikpille, om aftenen fik jeg veer, de varede det meste af natten, men gik i stå, mødte ind dagen efter, fik 2 stikpiller af gangen om morgenen og 2 igen om eftermiddagen- intet at mærke..
På 3 dagen førsøgte de igennem stikpiller og med at prikke hul på vandet - intet skete..
På 4. Dagen førsøgte de igen med at tage vandet, ve drop blev sat til ved 9 tiden, veerne kom lige så stille, vandet gik kl 12 og veerne tog til, fik maks dosis ve drop og havde mange og kraftige veer, fødslen endte dog i et aks kl 21.30 da min søn sad fast 
Anmeld