Hej
sagen er den at jeg har kendt min kæreste i et halvt år og er vildt forelsket og dette er heldigvis gengældt.
Han har været gift og de fik en dreng, som idag er 3år. Hele hans verden brød sammen, den dag hans X smuttede. Hans ide om kernefamilie og alt smuldrede, og han mistede fuldstændig troen på kvinder og kærligheden..den forsvor dengang at han aldrig ville have noget med kvinder at gøre igen, da de ikke var til at stole på.
Så dukkede jeg op
Vi aftalte fra starten at vi skulle tage det helt stille og roligt og se hvad der skete. Og dette har vi gjort. Vi har pt ikke mødt nogen af hinandens familie endnu, vi har dog begge nu mødt hinandens børn. Jeg har en datter på 3,5 år.
Jeg har hele tiden været 100% alene med min datter og har egentligt ikke ønsket flere børn, hvis det skulle være på samme vilkår som med min datter, men nu hvor manden i mit liv er dukket op, må jeg indrømme at jeg er kommet lidt på andre tanker...
Han har helt fra starten, fra næsten dag 1, sagt at han ikke vil ha flere børn. Han ville ikke blive far til 2 delebørn...hvis det skulle gå galt... Han vil ha det klippet det over, dernede så det ikke kan ske!
Jeg har fra dag 1 sagt at jeg ikke ville ha flere børn, hvis det var på samme vilkår som min datter, men at jeg gerne ville leve i et forhold hvor det evt. kunne blive en mulighed..
Den gang vi blev enige om at blive kærester, spurtge han mig, hvad så med mit ønske om evt. flere børn? hvor efter jeg svarede at hvis jeg ville ha ham, så måtte jeg jo undvære. Og det mente jeg faktisk også, men nu efter han gentagende gange har nævnt at han vil ha det fikset dernede så han ikke kan få børn, kan jeg mærke at jeg faktisk bliver ked af det, og ikke ved hvad jeg skal sige..
han er 36 år og jeg er 34 år og det skal siges at jeg ikke ønsker et barn lige pt, men evt om et par år. vi bor ikke sammen, det kommer vi tidligst til i 2014 engang.
Hvad tænker I om det hele? Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an med at få snakket om det med ham.
KH