Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkRaarup skriver: Tror ikke helt du har forstået mig.Fotoperlerne har et nummer på hver flaske. Det nummer står på de ark du laver billedet efter. Disse fotoperlers tal passer 100% med farver på det færdige billeder.fotoperler er en anden slags end alm. perler.. Der kan være variation mellem fotoperler og alm. perlers farver.Jeg ville IKKE tage chancen! Slet ikke når der kun er tale om et par kr.s forskel.Forstår du?
Tror ikke helt du har forstået mig.Fotoperlerne har et nummer på hver flaske. Det nummer står på de ark du laver billedet efter. Disse fotoperlers tal passer 100% med farver på det færdige billeder.fotoperler er en anden slags end alm. perler.. Der kan være variation mellem fotoperler og alm. perlers farver.Jeg ville IKKE tage chancen! Slet ikke når der kun er tale om et par kr.s forskel.Forstår du?
Når ja ja jeg bruger ikke alm perler til det jeg køber de der fotoperler (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikkemor89 skriver: Når ja ja jeg bruger ikke alm perler til det jeg køber de der fotoperler (:
FrkRaarup skriver: Okay.Så er det mig der ikke forstår hvad du mener
Okay.Så er det mig der ikke forstår hvad du mener
Jeg skrev bare at jeg havde fundet et billigt sted på nettet og købe fotoperler (:
Rikkemor89 skriver: Jeg skrev bare at jeg havde fundet et billigt sted på nettet og købe fotoperler (:
FrkRaarup skriver: Okay. De rigtige? SEND GERNE LINK
Okay. De rigtige? SEND GERNE LINK
Er der nogen forkerte og rigtige perler ?
Den hjemmeside jeg har fumdet bruger det samme startsæt som jeg har købt og det er de perler som du osse bruger (:
FrkRaarup skriver: Så fik jeg lavet det første billede! Min mand var så sød at give med det store startsæt samt ekstra perler (Har fået lov af modtager og 'babyindehaver' at vise frem )
Så fik jeg lavet det første billede! Min mand var så sød at give med det store startsæt samt ekstra perler (Har fået lov af modtager og 'babyindehaver' at vise frem )
WOW hvordan gør du det?
(beklager hvis det allerede er spurgt om)
asff skriver: WOW hvordan gør du det? (beklager hvis det allerede er spurgt om)
FrkRaarup skriver: Følger et mønster
Følger et mønster
Goddamn du er hardcore! Folk er dælme kreative herinde.. doodles og nu dette? Jeg kan ikke en skid Men fortsæt endelig, det er skønt at kigge på
asff skriver: Goddamn du er hardcore! Folk er dælme kreative herinde.. doodles og nu dette? Jeg kan ikke en skid Men fortsæt endelig, det er skønt at kigge på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128