Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkRaarup skriver: Så fik jeg lavet det første billede! Min mand var så sød at give med det store startsæt samt ekstra perler (Har fået lov af modtager og 'babyindehaver' at vise frem )
Så fik jeg lavet det første billede! Min mand var så sød at give med det store startsæt samt ekstra perler (Har fået lov af modtager og 'babyindehaver' at vise frem )
helle85 skriver: hvor er det bare fint kunne også godt tænke mig at lave et syntes bare det er så dyrt at begynde med alle de slags perler man skal bruge
hvor er det bare fint kunne også godt tænke mig at lave et syntes bare det er så dyrt at begynde med alle de slags perler man skal bruge
FrkRaarup skriver: Det er også skide dyrt og tager lang tid.Kunne nok godt lokkes til at lave et, hvis det er :p
Det er også skide dyrt og tager lang tid.Kunne nok godt lokkes til at lave et, hvis det er :p
Hvor er det fint! Min søster har også lavet 2 billeder til os i perler. Det ser så fedt ud! Vh stine
StineW79 skriver: Hvor er det fint! Min søster har også lavet 2 billeder til os i perler. Det ser så fedt ud! Vh stine
Vildt fedt (:
Jeg har lige fået købt et startsæt til 75kr, men skal købe perler ved siden af osse :/ Men har fundet et billigt sted på nettet og købe perler (:
Rikkemor89 skriver: Vildt fedt (: Jeg har lige fået købt et startsæt til 75kr, men skal købe perler ved siden af osse :/ Men har fundet et billigt sted på nettet og købe perler (:
FrkRaarup skriver: Bare husk:Farverne passer måske ikke med numrene.Faktisk så koster fotoperlerne kun få kroner mere end alm.
Bare husk:Farverne passer måske ikke med numrene.Faktisk så koster fotoperlerne kun få kroner mere end alm.
Mener du nr på pladen og så hvad perlerne er ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128