Kvalme og ubehag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. juni 2013

Dianabk

Har haft lidt over 1 uge med vildt meget kvalme og har lige fra starten haft ubehag ( spændinger og milde smerter ) i underlivet.

Men nu er det ligesom jeg de sidste par dage næsten intet mærker, får enkle gange i løbet af dagen hvor jeg bliver mega dårlig ( kvalme ) men det går hurtigt over igen.

Undre mig bare over at det går over? Men bør vel glæde mig over jeg ikke har kvalmen hele tiden mere.

Hvordan har i andre det?

Glædelig lørdag aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

AMtrier

Dianabk skriver:

Har haft lidt over 1 uge med vildt meget kvalme og har lige fra starten haft ubehag ( spændinger og milde smerter ) i underlivet.

Men nu er det ligesom jeg de sidste par dage næsten intet mærker, får enkle gange i løbet af dagen hvor jeg bliver mega dårlig ( kvalme ) men det går hurtigt over igen.

Undre mig bare over at det går over? Men bør vel glæde mig over jeg ikke har kvalmen hele tiden mere.

Hvordan har i andre det?

Glædelig lørdag aften til jer alle

Dejligt at det ikke er hele tiden du lider under kvalmen !

I min første graviditet havde jeg OVERHOVEDET ingen symptomer, men denne gang har jeg det simpelthen frygteligt. Jeg har kvalme det meste af dagen og ubehag. Jag konstant i underlivet og er bare generelt ikke meget værd

Og så kan jeg ikke tåle synet af kød !! Jeg kan lave mad til min mand, men jeg kan ikke selv spise det

Men når det så er sagt, så kommer der jo et lille mirakel ud af det ! Så det er det hele værd !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.