Det var så slut :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

DianaRJS

LRJ skriver:

Ja har kun li testet positivt for en uge siden og set et sundt graviditet og pludselig smerter i højre side her til aften, og får så af vide at jeg har en GUL også og skal opereres om 3 timer og begge graviditeter bliver fjernet, var 7+3 i dag så det er slut nu

årh det er jeg ked af at høre

stort kram til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

CroQuis

LRJ skriver:

Ja har kun li testet positivt for en uge siden og set et sundt graviditet og pludselig smerter i højre side her til aften, og får så af vide at jeg har en GUL også og skal opereres om 3 timer og begge graviditeter bliver fjernet, var 7+3 i dag så det er slut nu

Åh nej da.. 

Føler med dig - ved lige præcis hvordan du har det 

Havde selv en GUL i november, men kan måske trøste dig med at man kommer ovenpå igen, selvom det tager tid  

Anmeld

8. juni 2013

Muhmi

LRJ skriver:

Anmeld

8. juni 2013

gædde/gitte

LRJ skriver:

Anmeld

8. juni 2013

LRJ

Tak for krammene allesammen

Lige en opdatering : det gik fint med at få dem fjernet i nat og de har heldigvis ikk skulle fjerne min æggestok på højre side hvor Gul'en sad, men der sprang så en vandcyste da de var igen, selvom det ikke er så slemt har de valgt jeg skal foresat være indlagt lidt tid endnu, da smerterne stadig er meget kraftfulde og jeg er helt Tom for alt mit energi

Anmeld

8. juni 2013

Kofoed.

for fanden da. skriv hvis jeg skal komme forbi.

Anmeld

8. juni 2013

Koen.

Sig hvis du vil snakke søde

Anmeld

8. juni 2013

LinLin

8. juni 2013

LRJ

Kofoed. skriver:

for fanden da. skriv hvis jeg skal komme forbi.

Tak skal jeg nok søde skal bare li lidt mere ovenpå igen

Anmeld

8. juni 2013

LRJ

Tanja. skriver:

Sig hvis du vil snakke søde

Skal jeg nok søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.