Det var så slut :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.766 visninger
21 svar
2 synes godt om
8. juni 2013

LRJ

Ja har kun li testet positivt for en uge siden og set et sundt graviditet og pludselig smerter i højre side her til aften, og får så af vide at jeg har en GUL også og skal opereres om 3 timer og begge graviditeter bliver fjernet, var 7+3 i dag så det er slut nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

simone_jacobsen

LRJ skriver:

Ja har kun li testet positivt for en uge siden og set et sundt graviditet og pludselig smerter i højre side her til aften, og får så af vide at jeg har en GUL også og skal opereres om 3 timer og begge graviditeter bliver fjernet, var 7+3 i dag så det er slut nu

Åh nej Stakkels dig. Jeg håber du kommer dig hurtigt og jeg for, at du snart har en spire i maven..

STORT til dig!

Anmeld

8. juni 2013

LRJ

simone_jacobsen skriver:

Åh nej Stakkels dig. Jeg håber du kommer dig hurtigt og jeg for, at du snart har en spire i maven..

STORT til dig!

Mange tak

Anmeld

8. juni 2013

Louise H.

Ej det er jeg ked af håber det bedste for dig!

Anmeld

8. juni 2013

simone_jacobsen

LRJ skriver:

Mange tak

Ikke at det hjælper en fis ... Men syntes at du skal vide, at jeg sender dig mine varmeste tanker og en stort knus. Håber du har en der passer godt på dig i denne øv tid.

Føj hvor er det dog bare RØV HAMRENDE uretfærdigt!!!

Anmeld

8. juni 2013

Kløver

8. juni 2013

Mor Til Oktober Børn

Kram og tanker herfra

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

LRJ skriver:

Ej... Det er jeg virkelig ked af at høre. Sender en masse tanker

Anmeld

8. juni 2013

Tulipan

Øv hvor er det træls for dig!!! 

Kæmpe knus og varme tanker!!

Anmeld

8. juni 2013

esioul

LRJ skriver:

Årh :0(( er jeg virkelig ked af at høre søde skriv hvis du får brug for det. Knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.