Kan det virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh det fleste jeg kender, har da haft lidt råmælk op halvvejs i graviditeten, og nogle enkelte har haft løbende mælk, og har måtte bruge ammeindlæg under graviditeten.

Man behøver faktisk ikke have store spændte bryster for at mælkeproduktionen er i gang. De kan sagtens være bløde, og fungere fint.

Men mælken løber for alvor til når man har født. Og der er man sleeet ikke i tvivl 

Ja det er jo selvfølgelig meget forskelligt, håber da bare ikke det begynder og løbe helt vildt meget, ellers må jeg ud og købe ammeindlæg allerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

MiichellaMalou skriver:

Ja det er jo selvfølgelig meget forskelligt, håber da bare ikke det begynder og løbe helt vildt meget, ellers må jeg ud og købe ammeindlæg allerede.

Husk ikke at røre for meget fordi det spændende, for det kan gøre det voldsommere .  Jeg håber du slipper for det værste! Men køb evt. en pakke indlæg, til hvis det skulle blive nødvendigt. 

Anmeld

7. juni 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Passe at jeg allerede har fået mælk i brysterne? Er 24+0 idag og er første gangs

Det kan sagtens passe.. Mit råmælk kom også der omkring

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Husk ikke at røre for meget fordi det spændende, for det kan gøre det voldsommere .  Jeg håber du slipper for det værste! Men køb evt. en pakke indlæg, til hvis det skulle blive nødvendigt. 

Ja skal helst ikke gøre det voldsomt men ja må nok ud og købe.

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Det kan sagtens passe.. Mit råmælk kom også der omkring

Ja det jo også meget forskelligt, havde dog ikke regnet med det, havde du så ømme pg spændte bryster inden eller var de bare som de plejede

Anmeld

7. juni 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Passe at jeg allerede har fået mælk i brysterne? Er 24+0 idag og er første gangs

Jeps  Første gang begyndte mine 17+ - og denne gang ventede de dog til 19+ 

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Jeps  Første gang begyndte mine 17+ - og denne gang ventede de dog til 19+ 

Hold da op ville da også tro det kunne begynde tidligere som anden gangs. Man bliver jo klogere

Anmeld

7. juni 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Hold da op ville da også tro det kunne begynde tidligere som anden gangs. Man bliver jo klogere

Ja  Jeg troede faktisk også det ville starte tidligere som 2. gangs, men nope  Jeg oprettede en tråd - og sjovt nok begyndte jeg et par dage efter 

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Ja  Jeg troede faktisk også det ville starte tidligere som 2. gangs, men nope  Jeg oprettede en tråd - og sjovt nok begyndte jeg et par dage efter 

Hahaha hvor genialt. jeg blev ret overrasket over der kom mælk ud her idag

Anmeld

7. juni 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Ja det jo også meget forskelligt, havde dog ikke regnet med det, havde du så ømme pg spændte bryster inden eller var de bare som de plejede

De voksede, blev 'hårde' og gjorde ondt. Fik endda mælkeknuder før jeg havde født..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.