Kan det virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
25 svar
1 synes godt om
7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Passe at jeg allerede har fået mælk i brysterne? Er 24+0 idag og er første gangs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja det kan det godt. Det er meget forskelligt, fra kvinde til kvinde, hvornår man begynder at danne mælk 

Anmeld

7. juni 2013

Maja88

MiichellaMalou skriver:

Passe at jeg allerede har fået mælk i brysterne? Er 24+0 idag og er første gangs

Ja sagtens

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det kan det godt. Det er meget forskelligt, fra kvinde til kvinde, hvornår man begynder at danne mælk 

Havde slet ikke regnet med at få det så tidligt.

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja88 skriver:

Ja sagtens

Vildt havde jeg virkelig ikke regnet med.

Anmeld

7. juni 2013

MiichellaMalou skriver:

Havde slet ikke regnet med at få det så tidligt.

Hehe, ja man kan blive noget overrasket  Kroppen har sit eget liv når man er gravid. 

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, ja man kan blive noget overrasket  Kroppen har sit eget liv når man er gravid. 

Mon ikke hehe.
Havde jo læst ved de fleste at det først kom når de havde født og det havde jeg faktisk også regnet med da jeg ikke har ømme bryster eller noget,

Anmeld

7. juni 2013

AnonymMor

MiichellaMalou skriver:

Jeps jeg havde det allerede fra omkring uge 16-17 stykker  Og nu i uge 29 har jeg rimelig meget 

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Rinepigen skriver:

Jeps jeg havde det allerede fra omkring uge 16-17 stykker  Og nu i uge 29 har jeg rimelig meget 

Vildt. Jeg havde faktisk først regnet med det kom efter jeg havde født da jeg ikke har mærket noget til det overhovedet

Anmeld

7. juni 2013

MiichellaMalou skriver:

Mon ikke hehe.
Havde jo læst ved de fleste at det først kom når de havde født og det havde jeg faktisk også regnet med da jeg ikke har ømme bryster eller noget,

Åh det fleste jeg kender, har da haft lidt råmælk op halvvejs i graviditeten, og nogle enkelte har haft løbende mælk, og har måtte bruge ammeindlæg under graviditeten.

Man behøver faktisk ikke have store spændte bryster for at mælkeproduktionen er i gang. De kan sagtens være bløde, og fungere fint.

Men mælken løber for alvor til når man har født. Og der er man sleeet ikke i tvivl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.