Første flash af 4.gangsmaven 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Rødhætte

Marita skriver:

Har aldrig flashet mave på baby før, men her kommer den. Er i dag 30+2 med vores 4. barn. Har børn fra september '07, juli '09 og juni '11, så det har været tætte graviditeter. Vægten siger +10 og jeg regner da med, at der nok sniger sig 4-5 kg mere på

Vi glæder os til at se vores søn i midten af august

Skøn baby hule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

hekran

Rødhætte skriver:

Skøn baby hule

Tak for det. Jeg tror også han hygger sig i den

Anmeld

7. juni 2013

hekran

Rikke2404 skriver:

Man kan da bare slet ikke se at det er din 4. gang, så flot som den mave er! 

Ih, tusind tak 

Alle mine maver har set sådan ud, så jeg har måske bare vænnet mig til det. Har ikke sixpack eller lignende i forvejen, men har heller ikke strækmærker, men tror dog nok ikke, at jeg kan undgå, at maveskindet får lidt svært ved at trække sig helt sammen igen denne gang, men pyt med det!

Anmeld

7. juni 2013

hekran

DianaRJS skriver:

den sidder som en hmm badebold og så er det en rigtig gravid mave

skulle ikke taget negativ for maven er super smuk både forfra og fra siden den sidder som den skal

Tak for de søde ord Min mave sidder altid højt midt på og ja, den er virkelig en kuglemave. Jeg er selv ret høj, så jeg føler jeg går ind i alt og alle. Den er nærmest et våben i pluksituationer

Anmeld

7. juni 2013

DianaRJS

Marita skriver:

Tak for de søde ord Min mave sidder altid højt midt på og ja, den er virkelig en kuglemave. Jeg er selv ret høj, så jeg føler jeg går ind i alt og alle. Den er nærmest et våben i pluksituationer

hahahaha kunne godt lige forstille mig det

du må ha lavet et skilt hvor der står de skal passe lidt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.