Første flash af 4.gangsmaven 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
14 svar
9 synes godt om
7. juni 2013

hekran

Har aldrig flashet mave på baby før, men her kommer den. Er i dag 30+2 med vores 4. barn. Har børn fra september '07, juli '09 og juni '11, så det har været tætte graviditeter. Vægten siger +10 og jeg regner da med, at der nok sniger sig 4-5 kg mere på

Vi glæder os til at se vores søn i midten af august

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Juliekp

Marita skriver:

Har aldrig flashet mave på baby før, men her kommer den. Er i dag 30+2 med vores 4. barn. Har børn fra september '07, juli '09 og juni '11, så det har været tætte graviditeter. Vægten siger +10 og jeg regner da med, at der nok sniger sig 4-5 kg mere på

Den er da ikke så voldsom stor, men hold k*ft den er flot og sidder pænt på dig

Anmeld

7. juni 2013

hekran

I får også lige maven forfra. jeg synes den sidder sjovt, fordi folk kan først se, at jeg er gravid, når jeg vender siden til! Min hårde kuglerunde bowlingkugle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2013

hekran

Juliekp skriver:

Den er da ikke så voldsom stor, men hold k*ft den er flot og sidder pænt på dig

Tusind tak. Den er stor nok til at være i vejen over alt, hele tiden, skal jeg hilse og sige

Vi får store børn, så han fylder det hele derinde. Der kan ikke prikkes på maven uden at ramme en knogle. Satser på en gut på ca 4200 og 55 cm. Der er vores gennemsnit

Anmeld

7. juni 2013

Juliekp

Marita skriver:

Tusind tak. Den er stor nok til at være i vejen over alt, hele tiden, skal jeg hilse og sige

Vi får store børn, så han fylder det hele derinde. Der kan ikke prikkes på maven uden at ramme en knogle. Satser på en gut på ca 4200 og 55 cm. Der er vores gennemsnit

Bare han vokser er det jo godt  

Ja hold da op, det bliver da en ordentlig basse så hehe  

Anmeld

7. juni 2013

Nessie

Du har en rigtig fin mave 

I kommer til at holde børnefødselsdag en gang om måneden i et stykke tid, det er da lidt sjovt 

Anmeld

7. juni 2013

hekran

Nessie skriver:

Du har en rigtig fin mave 

I kommer til at holde børnefødselsdag en gang om måneden i et stykke tid, det er da lidt sjovt 

Jep, vi har vaskeægte sommerbørn I år har vi dog valgt at fejre Helena (juni) og Kristoffer (juli) samtidig i juli måned og at smække barnedåb og Andrias' fødselsdag sammen i september/oktober. Heldigvis er de superglade for hinanden og vant til at dele Så sådan bliver det i år.

Anmeld

7. juni 2013

Nessie

Marita skriver:

Jep, vi har vaskeægte sommerbørn I år har vi dog valgt at fejre Helena (juni) og Kristoffer (juli) samtidig i juli måned og at smække barnedåb og Andrias' fødselsdag sammen i september/oktober. Heldigvis er de superglade for hinanden og vant til at dele Så sådan bliver det i år.

Det kan jeg godt forstå, der kan hurtigt blive nok at se til 

Anmeld

7. juni 2013

Rikke2404

Marita skriver:

Man kan da bare slet ikke se at det er din 4. gang, så flot som den mave er! 

Anmeld

7. juni 2013

DianaRJS

Marita skriver:

I får også lige maven forfra. jeg synes den sidder sjovt, fordi folk kan først se, at jeg er gravid, når jeg vender siden til! Min hårde kuglerunde bowlingkugle

den sidder som en hmm badebold og så er det en rigtig gravid mave

skulle ikke taget negativ for maven er super smuk både forfra og fra siden den sidder som den skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.