højgravid hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

DianaRJS

camillabz92 skriver:

har tænkt lidt over hvornår er man højgravid??

er der en    eller to måneder  før termin eller hvilken uge ca,

er selv i uge 32 idag , så er jeg højgravid nu? 

lægerne sagde da jeg ventede andreas at en højgravid blev beregnet fra uge 37

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Victoria2013

Jeg har en veninde som kaldte mig højgravid da jeg var i uge 33

Selv tror jeg at jeg vil mene at en måned inden termin er man højgravid - dvs. ca de dér 4 uger før, hvor de fleste går på barsel

Anmeld

8. juni 2013

lycly

Jeg synes man er højgravid når baby er fuldbåren og altså kan melde sin ankomst når som helst

Anmeld

8. juni 2013

pcoramt

Hvornår starter 3. Trimester? jeg får nemlig højst lov til at gå til 38+0 med tvillingerne, og vil gerne kalde mig selv højgravid inden :p så sent som i går var der en fremmed dame der komplimenterede maven og spruge om det snart var op over er i dag 22+6

Anmeld

8. juni 2013

CroQuis

pcoramt skriver:

Hvornår starter 3. Trimester? jeg får nemlig højst lov til at gå til 38+0 med tvillingerne, og vil gerne kalde mig selv højgravid inden :p så sent som i går var der en fremmed dame der komplimenterede maven og spruge om det snart var op over er i dag 22+6

Sorry for off topic ts  

men hvorfor får du kun lov til at gå med tvillingerne til uge 38? Er det normalt i tviilingegraviditeter?

Anmeld

8. juni 2013

pcoramt

CroQuis skriver:

Sorry for off topic ts  

men hvorfor får du kun lov til at gå med tvillingerne til uge 38? Er det normalt i tviilingegraviditeter?

Jep med tvillinger går man højst til 38+0 ihvertfald i Silkeborg og Viborg men JM regner med fødsel fra uge 36

Anmeld

8. juni 2013

CroQuis

pcoramt skriver:

Jep med tvillinger går man højst til 38+0 ihvertfald i Silkeborg og Viborg men JM regner med fødsel fra uge 36

Vil det sige man bliver sat igang 38+ hvis man ikke selv er gået i fødsel?

Anmeld

8. juni 2013

pcoramt

CroQuis skriver:

Vil det sige man bliver sat igang 38+ hvis man ikke selv er gået i fødsel?

ja senest der i mit tilfælde er det en søndag, så jeg bliver nok sat i gang et par dage før

hvor skal du føde henne ?

Anmeld

8. juni 2013

Benjamins'mor

Lægerne siger man er højgravid fra 3. trimester - 28+.

Anmeld

8. juni 2013

Taniakb

camillabz92 skriver:

Ok ja det jo rigtig nok fik bare forleden den kommentar at det måtte. Være lige op over . Men er altså sat til den 9 august , og synes ikke det lige op over så ved ikke om hun synes jeg var højgravid 

9 August ? så skal du da næsten være med i vores terminsgruppe på facebook August termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.