Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har tænkt lidt over hvornår er man højgravid??
er der en eller to måneder før termin eller hvilken uge ca,
er selv i uge 32 idag , så er jeg højgravid nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillabz92 skriver: har tænkt lidt over hvornår er man højgravid?? er der en eller to måneder før termin eller hvilken uge ca, er selv i uge 32 idag , så er jeg højgravid nu?
Personligt synes jeg man er høj gravid når man har en måned til termin
Nogen siger at man er højgravid hele 3.trimester, andre siger fra 37+ når barnet er fuldbårent Jeg ved det ikke..
ja det har jeg nemlig også hørt, er lidt forvirret over det, mens andre siger at man er højgravid når man føler sig det,
camillabz92 skriver: ja det har jeg nemlig også hørt, er lidt forvirret over det, mens andre siger at man er højgravid når man føler sig det,
hehe ja eller lige fra starten
Jeg synes at det er når man er fra 37+ .. For altså, så kan man nærmest ikke blive mere gravid - som i højgravid - for der er babyen "færdigbagt" :-)
der er ikke nogen fastlagt dag for hvornår man er højgravid - der er ikke noget facit på det spørgsmål.
det er meget individuelt for hvornår man synes og du vil få mange forskellige svar på hvornår folk synes det
Ok ja det jo rigtig nok fik bare forleden den kommentar at det måtte. Være lige op over . Men er altså sat til den 9 august , og synes ikke det lige op over så ved ikke om hun synes jeg var højgravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128