Vægttab - er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Mikkelmusen

Ja jeg har tabt mig, gevaldigt synes jeg selv.

Da jeg blev gravid vejede jeg 95 kg (jeps den er god nok).
Under graviditeten tabte jeg mig 6 kg bare pga opkast og manglende lyst til mad. Og jeg tog ikke rigtig på. Først til sidst kom jeg efterhånden op på 97,5 kg, 3 dage før jeg fødte.
Efter fødslen vejede jeg mig først efter 2 uger. Og jeg vejede "kun" 83 kg?

Hvordan så jeres vægt ud efter i havde født? Det skal lige siges at jeg ikke har været så langt nede i vægt siden langt tid før jeg blev gravid med Filuca. Det er altså ca 3 år siden

Christina - overrasket, men super glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

heaven

jeg tabte mig også helt vild efter fødslen... 13 kg og ret hurtigt... siger de ikke at det er pga amningen...????

Jannie - ikke ammeslank længere

Anmeld

7. juli 2009

Anja

Tror du ikke, at det er meget normalt ??

Hvis du har haft meget vand i kroppen forsvinder det jo ofte meget hurtigt og selve graviditeten og baby vejer jo også en del kg.

Jeg har ikke selv været en af de heldige, der har tabt sig ved amning  Tror dog ikke, at der er så meget videnskab i det med amning og vægttab, for det handler vel bare om at spise mindre end man forbrænder og amningen giver jo øget forbrænding, men ofte også øget appetit. Jeg er vist en af dem, der har givet lidt for meget efter for den øgede appetit til at tabe mig under amning

Tror i al fald ikke du skal være bekymret, men bare glæde dig over det

Anmeld

7. juli 2009

Helle30

Jeg tror da, det er meget normalt Christina. Selv tabte jeg ca. 20 kg. på godt 6 uger, og jeg har endda ikke ammet.
Tillykke med, at det går så fint/hurtigt. For mig var det en kæmpe motivationsfaktor.

- Helle

Anmeld

7. juli 2009

Mikkelmusen

Jeg var nu heller ikke sådan bekymret. Bare glad. Synes dog alligevel det er meget på 2 uger og jeg har slet ikke haft vand i kroppen. Men skønt er det sgu Men mine bukser falder ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.