Jeres 6 årige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Mimic

JulieE skriver:

Hun er bestemt ikke den eneste  Og hun kan nå at komme efter det.... Men, vær glad for, at jeres læge reagerer, hvis hun er bekymrende træt...

hun sover fra 19.30-20 stykker og så til kl 6, men når hun kommer hjem, falder hun faktisk altid i søvn på sofaen 

men ja hun kommer da forhåbentlig efter det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

lene

Min datter som bliver 6 til september er 116 cm og vejer omkring de 20 kg vil jeg tro 

Anmeld

7. juni 2013

Liva

Hej

Min datter som er 6 år og 10 måneder er 118 cm og 20 kg ca. Har aldrig set hende som specielt lille, men ganske normal. Hun har altid fulgt den samme kurve (bortset fra hun var stor da hun blev født)
. Ved ikke om din datters kurve er knækket eller noget, for synes da ikke hun lyder voldsomt lille.

Kh Liva

Anmeld

7. juni 2013

Bshizzle

Min dreng er 7 år og 6 mdr.. 

Han vejer 21,6 kg og er 119 høj 

Han er bare en lille spir 

Hans Far og Jeg er ca 170 høj. 

Anmeld

7. juni 2013

morpåthurø

Mimic skriver:

Hvor store er de??

jeg spørger fordi min egen datter på 6 år og 11 måneder, pt. følges af lægen da hun er meget lille, (19,2 kg og 115 cm), så nu er jeg nysgerrig, hvor store er jeres ??

min søn blev 6 år i marts og han 6 år og 2 måneder gammel er han 127 cm og vejer 26 kg. Han er stor af sin alder, men ikke tyk.

Anmeld

7. juni 2013

Heidimed lea

Min lea som bliver 7 år til juli  er også 115 cm og ca 19.5

hun bliver ikke fulgt af lægen da hun bare ligner sin mor hun er den mindste i klassen 0 klasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.