Jeres 6 årige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
15 svar
1 synes godt om
6. juni 2013

Mimic

Hvor store er de??

jeg spørger fordi min egen datter på 6 år og 11 måneder, pt. følges af lægen da hun er meget lille, (19,2 kg og 115 cm), så nu er jeg nysgerrig, hvor store er jeres ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

sille000

min søn bliver 6 år her om 2 ugers tid. han er ca. 120 cm og vejer 22 kg. 

Anmeld

6. juni 2013

wamse

Lærke er 7 år + 2 mdr og vejer 23-24 kg og er 128/129 høj.  Men vi er også ret høje generelt i min familie 

Anmeld

6. juni 2013

Alexander&Lærke

Min søn er også meget lille han er dog ikke helt 6 endnu men næsten, vi vejede ham i morges 14,6 kg  og han er 111 cm ca.  Han har lige være syg en tre dage, normalt vejer han ca 17 kg. Han har altid været lille, men vi er aldrig blevet fulgt selvom han er mindre end de fleste på sin alder. Men hans far og mig er også små i højden 1,60 og 1,70.

Anmeld

6. juni 2013

JulieE

Min datter er 6,5 år og er også en lille mus. Hun er 112 cm og vejer 16 kg. Hun har altid været lille og vi går til tjek hos lægen ca hvert halve år. Hun er dog en pige i super god trivsel, så vi (lægen, SP + os selv) er nok kommet til den konklusion at sådan er Line bare 

Anmeld

6. juni 2013

Krussedulle

Mimic skriver:

Hvor store er de??

jeg spørger fordi min egen datter på 6 år og 11 måneder, pt. følges af lægen da hun er meget lille, (19,2 kg og 115 cm), så nu er jeg nysgerrig, hvor store er jeres ??

Min søn bliver 6 år om en måneds tid

Han er 120-122 cm og 23 kg

Anmeld

6. juni 2013

aarhusmor

Min dreng er 126 og vejer 23

Anmeld

6. juni 2013

Mimic

JulieE skriver:

Min datter er 6,5 år og er også en lille mus. Hun er 112 cm og vejer 16 kg. Hun har altid været lille og vi går til tjek hos lægen ca hvert halve år. Hun er dog en pige i super god trivsel, så vi (lægen, SP + os selv) er nok kommet til den konklusion at sådan er Line bare 

tror også at min datter bare er lille, men det bekymrer lægen at hun altid er helt vildt træt...

men godt at vide at hun ikke er den eneste

Anmeld

6. juni 2013

DianaRJS

Mimic skriver:

Hvor store er de??

min søn på 4 (5 til august) er 117 cm  men kan godt ske jeg har høje børn

Anmeld

6. juni 2013

JulieE

Mimic skriver:

tror også at min datter bare er lille, men det bekymrer lægen at hun altid er helt vildt træt...

men godt at vide at hun ikke er den eneste

Hun er bestemt ikke den eneste  Og hun kan nå at komme efter det.... Men, vær glad for, at jeres læge reagerer, hvis hun er bekymrende træt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.