ingen symptomer uge 4-5 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Sahara82

tanjaf88 skriver:

JEg testet positiv i går, jeg har ikke nogle symptomer udover øget tissetrang. INTET andet..

er jeg den eneste? hvordan have i det da i var i uge 4-5 ??

For mig startede symptomerne først sidst i uge 6, så tror det er helt normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

BabyDrømme23

tanjaf88 skriver:

JEg testet positiv i går, jeg har ikke nogle symptomer udover øget tissetrang. INTET andet..

er jeg den eneste? hvordan have i det da i var i uge 4-5 ??

Jeg havde heller inge symptomer da jeg var i uge 4-5, kun lidt ømme bryster og lidt mere tissetrang, og mærkede kun lidt aktivitet i maven

Den aktivitet i maven faldt lidt bort da jeg var omkring og indtil nu hvor jeg er 10 fulde uger i morgen, det har faktisk gjort mig lidt bekymret at jeg har haft så få/inge syptomer, næsten blevet i tvivl om der er noget levende. Men nu er jeg kommet så langt og har ikke haft noget udsædvanligt, så tror på alt er ok

Men siden uge 6-7 har jeg haft kvalme flere gange om dagen, tror det er hver gang jeg er sulten, og føler mig hele tiden sulten næsten  

Nu venter jeg bare på at få en tid til NF, ikke før end da vil jeg føle mig rigtig tryg

Så tror du skal bare være helt rolig, er bare dejligt at slippe for mange symptomer

Anmeld

6. juni 2013

Menne

Mine symptomer (træthed, kvalme og ømme bryster) begyndte iuge 5, forsvandt igen i uge 7-8 og kom derefter tilbage igen.. Det er meget individuelt. Nogle går en hel graviditet uden symptomer... Tillykke med graviditeten 

Anmeld

7. juni 2013

tanjaf88

mange tak. prøver og nyde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.