ingen symptomer uge 4-5 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.203 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juni 2013

tanjaf88

JEg testet positiv i går, jeg har ikke nogle symptomer udover øget tissetrang. INTET andet..

er jeg den eneste? hvordan have i det da i var i uge 4-5 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Trekløver(:

tanjaf88 skriver:

JEg testet positiv i går, jeg har ikke nogle symptomer udover øget tissetrang. INTET andet..

Jeg havde ingen symptomer overhovedet i hverken uge 4 eller 5. Begyndte først at få ømme bryster 6+.

Alle graviditeter er jo forskellige 

Anmeld

6. juni 2013

gokkelok

Det er da meget normalt, at man ingen symptomer har 

Jeg havde bare en lille smule trykken i underlivet når jeg løb

Anmeld

6. juni 2013

tanjaf88

ja ved jeg godt, men bliver lidt nervøs for er min første graviditet efter min graviditet uden for livmoderen og sidst havde jeg mega mange nemlig.. men tænkte også det nok et godt tegn

Anmeld

6. juni 2013

tanjaf88

gokkelok skriver:

Det er da meget normalt, at man ingen symptomer har 

Jeg havde bare en lille smule trykken i underlivet når jeg løb

ja ved godt det normalt, men alligevel bliver jeg lidt nervøs, det er min første graviditet efter min graviditet uden for livmoderen hvor jeg fik fjernet en æggeleder.

Anmeld

6. juni 2013

DianaRJS

tanjaf88 skriver:

ens krop reagere aldrig ens på graviditet

første havde jeg f.eks. ingen symptomer... dog efterfølgende alt hvad man kan få af problemer i en graviditet, svangerskabsforgifting forhøjet levertal som gik til graviditetes klør m.m...

anden graviditet, var der overhovedet ingen ting  havde ldit bækkenløsning i slut af graviditet men ellers intet...

denne her gang jeg har mere eller mindre haft min seng på toiletettet, har kastet op flere gange dagligt, været træt, haft hovedpine, følt mig som en ballon

så som du kan se meget forskelligt hvordan kroppen reagere fra gang til gang

Anmeld

6. juni 2013

Clisolka

tanjaf88 skriver:

Jeg havde ingen symptomer denne gang de første 6-7 uger - derefter begyndte det så småt at komme 

Anmeld

6. juni 2013

l.kjoeller

tanjaf88 skriver:

helt forskelligt men mange oplever ikke symptomer der. jeg havde ømme bryster og mens smerter

Anmeld

6. juni 2013

modesty

tanjaf88 skriver:

Tror jeg var i uge 7 eller 8 før jeg fik symptomer. 

Anmeld

6. juni 2013

Tona

tanjaf88 skriver:

Tillykke

Nej, det er fuldstændig normalt ingen symptomer at have på det tidspunkt. De kan komme væltende senere, måske omkring uge 8, eller det kan være at du er heldig at der slet ikke kommer nogle symptomer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.